تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حمله سایبری شدید با احتمال نقص جدی در وزارت خارجه آمریکا

خبرنگار فاکس نیوز در گزارش خبر داد که با حمله سایبری شدیدی که احتمالا در هفته‌ گذشته انجام شده نقص شدیدی در وزارت امور خارجه آمریکا اتفاق افتاده است.

کد خبر: ۱۰۵۷۶۰
۰۹:۳۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

حمله سایبری شدید آمریکا

دیدارنیوز - خبرنگار «فاکس نیوز» در گزارشی اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفته و اعلان نقض احتمالی جدی توسط فرماندهی سایبری وزارت دفاع انجام شد.

به گزارش «سی ان بی سی»، یک منبع آگاه به یکی از رسانه‌ها گفت که وزارت خارجه آمریکا دچار اختلالات قابل توجهی نشده است و این حمله به هیچ وجه مانع از ادامه فعالیت‌های این وزارتخانه نشده است.

فاکس نیوز گزارش داد که تصور می‌شود این حمله و نقض داده‌ها در طول چند هفته پیش رخ داده است. بر اساس پیام توییتری خبرنگار این شبکه، مشخص نیست که این حمله اولین بار چه زمانی شناسایی شده است. میزان نقض داده‌ها و اینکه آیا خطری برای فعالیت‌های این وزارتخانه وجود دارد یا خیر نیز مشخص نیست.

این خبرنگار همچنین به نقل از یک منبع ناشناس گفت که ادامه کار این وزارتخانه برای تخلیه آمریکایی‌ها از افغانستان تحت تأثیر حمله سایبری قرار نگرفته است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز شنبه به شبکه سی ان بی سی گفت که این وزارتخانه مسئولیت خود را برای حفاظت از اطلاعات خود جدی می‌گیرد و به طور مستمر اقداماتی را برای اطمینان از محافظت از اطلاعات انجام می‌دهد.

او در ادامه گفت «به دلایل امنیتی، ما در حال حاضر در موقعیتی نیستیم که درباره ماهیت یا محدوده هرگونه ادعای امنیت سایبری بحث کنیم.»

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی