تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مسئول لبنانی: ما نفتکش می‌خواهیم مانند نفتکش ایران

رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان بعد از تشکر از ایران بابت ارسال نفتکش به این کشور می‌گوی ما نفتکش می‌خواهیم همانند ایران و هر کس نفتکش به ما بدهد از او تشکر خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۰۵۶۴۵
۱۱:۲۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

 ما نفتکش می‌خواهیم مانند نفتکش ایران

دیدارنیوز - شیخ احمد القطان، رئیس جمعیت «قولنا و العمل» و یکی از علمای اهل سنت لبنان از جمهوری اسلامی ایران به خاطر ارسال نفتکش به این کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: همه ما شنیدیم که یک نفتکش از ایران به لبنان می آید ‌و چون ما در لبنان قدرتمند هستیم اعلام کردیم که این نفتکش،خاک لبنان است تا دشمن قبل از هرگونه تعرض به آن هزار میلیون بار برای خود حساب و کتاب کند.

شیخ قطان در ادامه از کسانی که از اظهارات سید حسن نصرالله ،دبیرکل حزب الله لبنان انتقاد کردند و به منظور جلب رضایت آمریکا و به بهانه اینکه این نفتکش تحریم هایی برای لبنان به همراه دارد با این مساله مخالفت کردند، انتقاد کرد.
وی همچنین این سوال را مطرح کرد که چه کسی از حضور آمریکا در لبنان بهره می برد و آمریکا در این بحران جز افزایش تحریم چه کمکی به لبنان می کند؟

رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان خاطرنشان کرد: مزدوران آمریکا در لبنان از مزدوران این کشور در افغانستان درس عبرت بگیرند. اگر بخواهیم میان دو گزینه قرار گرفتن در صفوف ذلت و یا اینکه از هر کشوری برای ما نفت بیاید یک گزینه را انتخاب کنیم ، آمدن نفت از هر کشوری را انتخاب خواهیم کرد و می گوییم از هر کشوری که به ما کمک می کند تقدیر و تشکر می کنیم .

وی گفت: اگر عربستان برای ما نفت و یا هر کمک دیگری بفرستد از آن تشکر خواهیم کرد همانگونه که اکنون از ایران به خاطر ارسال نفتکش تشکر می کنیم.

القطان تاکید کرد : از اظهارات وخطبه ها و توصیف مواضع خسته شدیم ما نفتکش می خواهیم همانند نفتکش ایرانی و تلاش های پرثمر می خواهیم همانند تلاش های نصرالله.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی