تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

نماینده موافق: امروز باید فوری و آنی به مشکلاتی مثل کرونا و تثبیت قیمت‌ها توجه کرد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات دولت رئیسی می‌گوید امروز باید به صورت آنی و فوری به مسائلی مانند کرونا، تثبیت قیمت‌ها توجه زیادی کرد.

کد خبر: ۱۰۵۶۳۱
۱۰:۲۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

نماینده موافق کابینه رئسی

دیدارنیوز - سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم ضمن گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،عنوان کرد: قطعا امروز ایران اسلامی در مقطع حساسی به سر می برد، از دولت جدید رفع دغدغه های مردم مورد انتظار می باشد، این مهم باید به ویژه نسبت به مواردی که در این سال ها مورد توجه مقام معظم رهبری و دلسوزان کشور بوده، مورد توجه باشد.

وی افزود: مباحثی چون ثبات اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی، تقویت فضای کسب و کار، رفع تبعیض و مبارزه با فساد و پرداختن به مسائل فرهنگی باید مورد تاکید قرار بگیرد.

نماینده مردم اهواز بیان کرد: مهم تر از هر چیزی اقدام و عمل به این مباحث است، امروز باید به صورت آنی و فوری به مباحثی چون کنترل بیماری کرونا، ثبیت قیمت ها، تنظیم بازار و ایجاد اشتغال توجه شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در هفته گذشته بیش از ۲۶۰ نشست و جلسه درخصوص بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی برگزار کردند، بیان کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی از سوابق و تجارب بالا و علم و درایت کافی برخوردار هستند، شاخص بسیار متبلور در کابینه پیشنهادی تخصص و سلامت نفس می باشد، اگر هم صحبت از مخالفت با برخی وزرای پیشنهادی است، این عین حمایت از دولت است و اگر کسی رای نیاورد به معنی مخالفت با جوان گرایی و گام دوم انقلاب نیست.

حسینی اضافه کرد: انتظار می رود در عمل به تمرکز زدایی تاکید شود و توجه جدی به استان های مرزی، محروم و توسعه متوازن در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان را شاهد باشیم، زیبنده نظام اسلامی ما نیست که خوزستان علی رغم ظرفیت های بسیار بالا و نعمت های خدادادی از تنش آب و بیکاری و وعده های بر زمین مانده رنج ببرد.

وی بیان کرد: امروز رای بالا به کابینه رییسی یعنی قدرت و نشانه اقتدار این نظام. وزرای با تجربه، با سابقه و با آگاهی و علم در این مجموعه به چشم می خورد که مایه افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی