تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

قایدی ـ الاهلی، چرا منتفی شد؟

در حالی که سایت الجزیره خبر از حضور قایدی در شباب‌الاهلی را منتشر کرده اما باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه قایدی رقمی خواسته که باشگاه اماراتی جا زده است.

کد خبر: ۱۰۵۵۹۹
۰۰:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

قایدی ـ الاهلی منتفی شد

 

دیدارنیوز: امروز خبر امضای قرارداد قایدی با الاهلی یک بمب خبری بود اما ظاهرا در آخرین لحظات این انتقال منتفی شده است. استقلالی ها برای صدور رضایتنامه مهدی قایدی دو میلیون دلار می خواستند و تازه استقلال به دنبال این بود در ترانسفر بعدی مهدی قایدی هم سود ببرد.

ممکن است باشگاه استقلال بخواهد در ادامه با باشگاه الغرافه در این باره مذاکره کند که البته بعید است قطری ها حاضر شوند چنین پولی را به استقلال بدهند.

گفته می شود پولی که باشگاه شباب الاهلی می خواست بابت خرید مهدی قایدی هزینه کند بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دلار بود. یعنی کمتر از نیمی از آنچه که استقلال طلب کرده بود. این باشگاه احمد نورالهی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.

بدون شک باشگاه آ.ا.ک آتن هم قادر نیست چنین پولی را به باشگاه استقلال پرداخت کند و به نظر می رسد مهدی قایدی بار دیگر باید برای استقلال بازی کند.

پیش از این باشگاه استقلال الهیار صیادمنش ستاره خود در خط حمله را با ۶۰۰ هزار دلار به ترک ها فروخت. هر چند از ترانسفر بعدی این بازیکن هم سود برد.

با این اتفاقات به نظر می رسد مهدی قایدی و استقلال باید منتظر یک فرصت بهتر باشند. مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و پیش تر فرهاد مجیدی با فروش او مخالفت کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی