تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

یک امضاء، جانشین نوراللهی را به پرسپولیس می‌آورد

با توجه به اینکه احمد نوراللهی بازیکن مهم و تاثیرگذاری در پرسپولیس بود، حالا مدیران باشگاه در تلاشند جانشین او را که یحیی انتخاب کرده هر چه زودتر از تبریز به تهران بیاورند.

کد خبر: ۱۰۵۵۹۷
۲۳:۲۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

رضا اسدی جانشین نوراللهی

 

دیدارنیوز: پرسپولیس که کار خود را در نقل و انتقالات تابستانی زودتر از سایر رقبا آغاز کرده، در تلاش است تا با جذب دو بازیکن آنها را جایگزین بازیکنان جدا شده خود کند، تا این تیم بیش از پیش آماده حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.

یحیی گل محمدی که با جذب رضا دهقانی تا حدودی جای خالی نوراللهی را پر کرده، امیدوار است تا مدیران پرسپولیس بتوانند با جذب رضا اسدی خیال او را از بابت پست هافبک دفاعی راحت کنند.

در همین جهت شنیده می‌شود مدیربرنامه رضا اسدی امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا مذاکرات نهایی را برای پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان انجام دهد و به نظر می‌رسد به توافقات خوبی با مدیران این باشگاه هم دست پیدا کرده است.

با اتفاقات رخ داده امروز اگر مشکل خاصی رخ ندهد رضا اسدی را باید سرخپوش دانست و این بازیکن احتمالا در روزهای آینده با مراجعه به باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به صورت رسمی با این باشگاه امضا خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی