تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احمد مسعود از افغانستان خارج نشده است

احمد مسعود فرزند احمد شاه مسعود رهبر فقید افغانستان، که شایعه خروج او از افغانستان منتشر شده بود این خبر را تکذیب کرد.

کد خبر: ۱۰۵۳۴۹
۱۱:۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

احمد مسعود از افغانستان خارج نشده است

دیدارنیوز - در حالی که شب گذشته برخی خبرگزاری‌ها به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده بودند که احمد مسعود فرزند فرمانده فقید افغان یعنی احمد شاه مسعود با یک بالگرد نظامی به همراه تنی از شخصیت‌ها ولایت پنجشیر در شمال کابل را ترک کرده است؛ ساعاتی بعد احمد مسعود با انتشار پیامی ویدیویی این شایعه را تکذیب کرد.

او در بخشی از این پیام ویدیویی گفته است: "من با مردمم در پنجشیر هستم و کنارشان می‌مانم. دروغ‌های فضای مجازی و فیسبوک را باور نکنید.

اسپوتنیک مدعی شده بود احمد مسعود در حال انتقال با یک بالگرد نظامی به همراه تعدادی از نیروهایش از ولایت پنجشیر است و شخصا از همه افراد مقیم و ولایت پنجشیر خواسته در رسانه‌های منطقه‌ای مقصد او را فاش نکنند. ولایت پنجشیر همچنان تنها ولایتی است که طالبان وارد آن نشده‌اند و احتمال شکل گیری مقاومت در برابر طالبان در این ولایت مطرح شده است.

برچسب ها: افغانستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی