تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سوپر لیگ اروپا رسما شکست خورد؛ بازگشت ۹ تیم به لیگ قهرمانان

طرح پر سر و صدای سوپرلیگ اروپا سرانجام با بازگشت ۹ تیم از ۱۲ تیمی که قرار بود آن را تشکیل دهند به انجمن باشگاه‌های اروپا به پایان رسمی رسید.

کد خبر: ۱۰۵۳۰۵
۲۰:۲۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

سوپر لیگ اروپا شکست خورد

دیدارنیوز: باشگاه‌هایی که از سوپرلیگ کناره گیری کرده بودند، به انجمن باشگاه‌های اروپا برگشتند. انجمن باشگاه‌های اروپا بازگشت ۹ باشگاه موسس سوپرلیگ به این انجمن را پذیرفت.

با اعلام انجمن باشگاه‌های اروپا، پس از دریافت درخواست‌های ویژه‌ای که از هیئت انجمن باشگاه‌های اروپا درخواست فرجام خواهی در مورد استعفای قبلی آن‌ها در آپریل ۲۰۲۱ را داشتند، هیئت اجرایی این انجمن موافقت کرد که باشگاه‌های میلان، آرسنال، چلسی، اتلتیکو مادرید، اینتر، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام عضویت عادی خود در چرخه فعلی (۲۳-۲۰۱۹) انجمن باشگاه‌های اروپا را حفظ کنند و ادامه دهند. هیئت اجرایی انجمن باشگاه‌های اروپا در گرفتن این تصمیم و پس از فرآیند جامع همکاری مجدد این باشگاه‌ها و ارزیابی مجدد خود در ماه‌های اخیر، این اذعان این باشگاه‌ها مبنی بر این که پروژه به اصطلاح سوپرلیگ اروپا به نفع جامعه گسترده فوتبال نبوده و آن‌ها عموماً تصمیم خود برای کناره گیری از این پروژه را به صورت کامل اعلام کرده اند. هیئت مدیره انجمن باشگاه‌های اروپا همچنین اعلام آمادگی این باشگاه‌ها را برای مشارکت فعال با انجمن باشگاه‌های ار. پا در پروژه خود برای توسعه فوتبال باشگاهی اروپا، به صورت علنی و شفاف و به نفع همه، نه تعدادی محدود، اعلام کرد.

تصمیم هیئت مدیره انجمن باشگاه‌های اروپا به معنای پایان قسمتی تاسف آور و آشفته از فوتبال اروپاست و با تمرکز بی وقفه انجمن باشگاه‌های اروپا برای تقویت وحدت و یکپارچگی در فوتبال اروپا هماهنگ است. در طول این دوره از چالشی بی سابقه، انجمن باشگاه‌های اروپا خود را به عنوان تنها سازمانی که از طریق آن باشگاه‌های پیشرو در اروپا می‌توانند منافع خود را در فوتبال ترویج دهند و از منافعشان مخافظت کنند، تقویت کرده و در عین حال چشم انداز رقابت را نیز بهبود داده است و مرکزیت باشگاه‌ها در مدیریت فوتبال اروپا را تقویت می‌کند. انجمن باشگاه‌های اروپا اکنون می‌تواند با اتحاد و همبستگی مجدد به کار مهم و مورد نیاز خود برای تثبیت و توسعه فوتبال باشگاهی اروپا در زمانی که این مهم بیش از همه مورد نیاز است، ادامه دهد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: فوتبال اروپا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی