تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شرایط وخیم کرونایی در سیدنیِ استرالیا

وضعیت وخیم کرونا در استرالیا دو شهر بزرگ سیدنی و ملبورن را با محدودیت‌های شدید کرونایی روبرو ساخته است و باعث شده تا پلیس امنیت در شهر‌ها و جاده‌ها برای اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر قرنطینه مستقر شود.

کد خبر: ۱۰۵۲۸۴
۱۶:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

کرونا در استرالیا

دیدارنیوز ـ سیدنی، بزرگترین شهر استرالیا که در هشتمین هفته از محدودیت‌های قرنطینه‌ای به سر می‌برد، مرگبارترین روز کرونایی خود را ثبت کرد و اکنون به کانونِ سومین موج همه گیری کرونا در این کشور تبدیل شده است.

نیرو‌های پلیس برای اعمال محدودیت‌های تردد در این شهر مستقر شده‌اند و این در حالی است که ملبورن نیز با منع رفت و آمد شبانه مواجه است و دو هفته قرنطینه را نیز در پیش دارد.

یک مقام محلی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در سیدنی بر اثر کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و این تعداد فوتی از رکورد قبلی این ایالت در اوایل این ماه پیشی گرفته است.

وی خاطر همچنین نشان کرد: ایالت نیو ساوث ولز، ۴۷۸ مورد ابتلا به کرونا را شناسایی کرده است که بالاترین افزایش یک روزه از زمان شروع پاندمی است.

وی افزود که سرعت انتقال کرونا و تعداد مبتلایان جدید به این ویروس در جامعه ما به طرز نگران کننده‌ای بالا است.

مقامات همچنین مرگ پسر ۱۵ ساله اهل سیدنی را که دارای بیماری زمینه‌ای "مننژیت پنوموکوکال" و مبتلا به کووید ۱۹ بود، تایید کردند.

استرالیا بعد از گذشت سه ماه متوالی بدون تلفات، از ۱۱ جولای (حدود یک ماه قبل) ۵۵ مورد فوتی را تأیید کرده و در مجموع این کشور ۹۶۶ مورد فوتی بر اثر کووید -۱۹ را ثبت کرده است.

به گزارش رویترز، ۲۰۰ نفر از نیرو‌های پلیس برای گزارش متخلفان از قوانین قرنطینه و به منظور اعمال محدودیت‌های جاده‌ای در سیدنی مستقر شده اند. همچنین گزارش‌ها حاکیست که تنها ۲۶ درصد از بزرگسالان بالای ۱۶ سال در استرالیا به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده اند و سویه دلتا عامل افزایش مبتلایان در هفته‌های اخیر بوده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استرالیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی