تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

پمپئو: اگر من و ترامپ بودیم طالبان همانند سردار سلیمانی هزینه زیادی باید می‌داد

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین دولت آمریکا ضمن انتقاد از رفتار دولت جدید آمریکا در برابر افغانستان، اعلام کرد اگر او و ترامپ همچنان بر سر کار بودند طالبان مانند سردار سلیمانی باید هزینه لطمه به منافع ملی آمریکا را پرداخت کند.

کد خبر: ۱۰۵۲۲۱
۱۱:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

پمپئو:

دیدارنیوز - مایک پمپئو وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز از تصمیم جو بایدن رئیس جمهور کشورش برای خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان که به قدرت گیری طالبان در این کشور منجر شده است، انتقاد کرد و مدعی شد که طالبان در شرایطی که تعداد نیروهای آمریکایی در افغانستان کاهش یافته بود هم تحت کنترل قرار داشت.

جو بایدن روز یکشنبه در بیانیه ای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا را برای قرارداد ٢٠٢٠ با طالبان مقصر دانست که در آن قول داده بود تعداد نیروهای آمریکایی در افغانستان را کاهش دهد.

وی در این بیانیه گفت که این قرارداد از نظر نظامی طالبان را در قدرتمندترین موقعیت خود از سال ٢٠٠١ تاکنون قرار داد.

پمپئو در ادامه این مصاحبه از دولت بایدن برای ''تسلیم شدن در برابر ایران، روسیه و چین'' انتقاد کرد و مدعی شد: اگر من همچنان وزیر امورخارجه بودم و فرمانده هم ترامپ بود طالبان می‌دانست در صورت لطمه به منافع آمریکا هزینه زیادی باید پرداخت کند. همانطور که (سردار شهید) قاسم سلیمانی دانست.

وی افزود: آنها (طالبان) باید بفهمند دولتی در آمریکا وجود دارد که در دفاع و پشتیبانی از آمریکا جدیت و استقامت دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی