تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افزایش قیمت پراید در بازار خودرو

قیمت پراید به سرعت در حال افزایش است؛ به طوری که از ابتدای هفته تا امروز با رشد عجیب حدود ۳ میلیون تومان مواجه شده است.

کد خبر: ۱۰۵۲۰۸
۱۱:۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

افزایش قیمت پراید

دیدارنیوز ـ قیمت پراید از ابتدای هفته جاری با رشدی در حدود ۳ میلیون تومان مواجه شده است.

به نظر می‌رسد دلیل مهم افزایش قیمت پراید، نوسان شدید و رو به بالای قیمت دلار در بازار بوده است؛ تا جایی که حتی دلار در مرز ۲۷ هزار تومان نیز قرار گرفت.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارد. این در شرایطی است که پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

بنا به این گزارش، پراید ۱۳۲ در بازار به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۴۶ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ پلاس به قیمت ۱۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

منبع: اینتر آذ
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی