تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

کامیابی‌نیا هم به امارات رفت؛ اما نه برای قرارداد

در حالی که خبرها از نهایی شدن قرارداد احمد نور الهی با الاهلی امارات حکایت دارد، کمال کامیابی‌نیا دیگر بازیکن پرسپولیس هم برای فیزیوتراپی پای خود به این کشور رفته است.

کد خبر: ۱۰۵۱۸۰
۰۹:۴۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

کامیابی‌نیا

دیدارنیوز - کمال کامیابی‌نیا هافبک با تجربه پرسپولیس هم به شهر دبی سفر کرده است اما این سفر برای مذاکره با تیم‌های اماراتی نیست.

کمال کامیابی نیا که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده مدت‌هاست با مصدومیت از ناحیه مُچ پا دست و پنجه نرم می‌کند. این هافبک جنگنده به امارات سفر کرده است تا فیزیوتراپی کرده و زیر نظر پزشکان حاذق هرچه زودتر از بند این آسیب دیدگی طولانی رهایی پیدا کند.

کامیابی‌نیا البته به مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده است پس از بازگشت از امارات بلافاصله قراردادش با این تیم را تمدید کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی