تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

شهباززاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟

آقای گل فصل اخیر فوتبال ایران از مهم‌ترین سوژه‌های فصل نقل و انتقالات است و هر روز خبری مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۵۱۶۱
۲۲:۲۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

شهباززاده پرسپولیسی است یا استقلالی؟

 

دیدارنیوز: بر اساس خبرهای متعدد یحیی گل‌ محمدی قصد جذب سجاد شهباززاده را دارد و می‌خواهد خط حمله تیمش را با او تقویت کند اما سجاد سابقه حضور در استقلال را دارد و در یکی از دربی‌های تهران که استقلال مغلوب شد، به پرسپولیس گل هم زده است. به همین خاطر برخی از هواداران پرسپولیس نسبت به این انتقال احتمالی نگران هستند.

با این حال در مدتی که شهباززاده بازیکن سپاهان بود، خیلی تمایل خود را به تیم‌های مطرح پایتخت نشان نداده و پاسخ به این سوال که او تمایل به آبی دارد یا قرمز سخت است. او اصلا اهل مصاحبه نیست و معمولا تمایلات خود را پنهان نگه می‌دارد. با این حال شهباززاده در هر تیمی که بوده سعی کرده با تمام وجود برای آن تیم بازی کند. البته سجاد در لیگ نوزدهم چندان خوب کار نکرد، اما در لیگ بیستم تبدیل به یک ستاره شد و ۲۰ گل برای سپاهان زد تا نقش بسیار مهمی در نایب قهرمانی این تیم پرطرفدار اصفهانی داشته باشد.

حالا باید دید سجاد واقعاً پرسپولیسی بوده یا استقلالی؟ او وقتی در استقلال بود هرگز نمی‌گفت من از بچگی استقلالی بودم و حالا هم شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که سجاد راه پرسپولیس را در پیش بگیرد. شاید هم از قبل پرسپولیسی بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سپاهانی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی