تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهار کرونا با واکسیناسیون همگانی ممکن می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: باید روزانه حد اقل ۲ تا ۳ میلیون نفر واکسینه شوند تا شاهد موج دیگری از کرونا نباشیم.

کد خبر: ۱۰۵۰۹۳
۱۴:۳۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

مهار کرونا با واکسیناسیون همگانی

دیدارنیوز ـ دکتر محمود نوری شادکام گفت: در هفته گذشته مجموعا ۱۲۶۳بیمار جدید را بستری کردیم و ۱۲۳نفر در بخش مراقبت ویژه بستری شدند و متاسفانه ۶۶نفر جان باختند.

وی افزود: با توجه با تاکید رییس جمهور، طرحی را پیشنهاد دادیم به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، که فردا در صحن ستاد ملی کرونا مطرح خواهد شد و آن پیشنهاد این است که اگر بخواهیم از این وضعیت خارج شویم و به سمت مهار بیماری برویم و موج جدید بیماری تکرار نشود باید حداقل روزانه ۲تا۳ میلیون نفر واکسیناسیون انجام شود که حدود دو ماه واکسیناسیون همه مردم انجام خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: همه تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت تخت‌ها ۱ونیم برابر افزایش دادیم، همه امکانات را فراهم کردیم که در زمینه بستری و دریافت دارو مشکلی نداشته باشیم.

نوری شادکام گفت:، اما نکته مهم افزایش بستری‌ها خصوصا بستری جوانان را داریم و توصیه اکید می‌کنم مردم تا انجام واکسیناسیون کامل به ترتیبی جلو برویم که دیگر شاهد از دست دادن عزیزی نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی