تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جلوگیری از سفر به شهرهای قرمز/ پلیس راهور: در ورودی شهرها بازگردانده خواهید شد

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: مردم به هیچ عنوان قصد سفر نداشته باشند و از شهر‌های قرمز و نارنجی خارج نشوند، زیرا در صورت ورود به مبادی این شهر‌ها صددرصد توسط همکاران راهور بازگردانده می‌شوند.

کد خبر: ۱۰۵۰۹۲
۱۴:۱۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

هشدار پلیس ممنوعیت سفر به استانهای قرمز و نارنجی

دیدارنیوز ـ سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر امروز (یکشنبه) محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله اجرایی شد و خودرو‌هایی که قصد خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود به سایر شهر‌ها را داشتند، بازگردانده شدند.

وی از هموطنان خواست به هیچ عنوان قصد سفر نداشته باشند و با همکاران راهور و ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: همه مبادی ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی توسط دوربین و موانع فیزیکی و حضور همکاران راهور رصد می‌شود.

سرهنگ رحمانی افزود: به کامیون‌های حامل بار، وانت بارها، اتوبوس و تاکسی‌ها آن هم فقط با ظرفیت یک سوم اجازه دارند در جاده‌ها تردد کنند.

به گفته وی، همه مجوز‌های صادرشده از سوی فرمانداری‌ها لغو شده و فقط به رانندگانی که مجوز تردد از فرمانداری‌ها آن هم امروز با مدت زمان معلوم دریافت کرده باشند، اجازه تردد داده می‌شود.

جهانی افزود: با ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر امروز این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی همه شهر‌ها اعمال خواهد شد و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ادامه خواهد داشت. کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران در همه محور‌ها انجام می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار داشت: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و ۲۰۰ هزار تومان خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یکبار جریمه خواهد شد.

جهانی گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه خودرو‌هایی که جریمه کرونایی دارند تا یک ماه فرصت پرداخت دارند، در غیر این صورت جریمه‌های آن‌ها دو برابر خواهد شد. خروج همه خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهر‌های دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

وی افزود: خودرو‌های غیربومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند، باید ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان‌های قرمز یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس راهور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی