تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

شرط یحیی گل محمدی مانع از آغاز تمرینات پرسپولیس

در حالی که باشگاه پرسپولیس خواهان شروع شدن تمرینات سرخپوشان است، شرط سرمربی این تیم مانع از آغاز تمرینات شده است. یحیی خواهان حضور همه بازیکنان در تمرینات است.

کد خبر: ۱۰۵۰۸۶
۱۴:۰۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

شرط یحیی گل محمدی

دیدارنیوز - آغاز تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و یکم و مهم تر از آن برای شرکت در بازی تک حذفی مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، برای بار دوم عقب افتاد و در حالی که یحیی گل محمدی اعلام کرده بود پرسپولیس از روز شنبه ۲۳ مرداد تمرینات آماده سازی خود را شروع می کند، به دلیل تمدید نشدن قرارداد چند بازیکن اصلی این تیم استارت سرخپوشان دوباره با تعویق مواجه شد.

گویا باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواسته بود فعلاً با همین نفراتی که جذب و تمدید شده‌اند تمرینات را استارت بزند اما یحیی و همکارانش در کادرفنی معتقدند تمرین در غیاب مهره‌های اصلی هیچ فایده ای ندارد و بهتر است ابتدا کار تمدید بازیکنان اصلی به پایان برسد و سپس تمرینات آغاز شود.

باشگاه امیدوار است امروز تکلیف کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، وحید امیری، احمد نوراللهی و مهدی شیری را روشن کند تا یحیی هم تمامی بازیکنان را به تمرین فرا بخوانند و پرسپولیس که یک ماه دیگر باید مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود تمرینات آماده‌سازی خود را هر چه زودتر آغاز کند.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این خصوص به طرفداری گفت:

  فرصت زیادی برای آماده سازی تیم نداریم و امیدواریم تمرینات از امروز یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز شود. قرار قبلی ما شنبه ۲۳ مرداد بود اما جدا از بحث تمدید نشدن قرارداد چند بازیکن، یک سری از سرخپوشان هم که به مسافرت رفته بودند هنوز به تهران برنگشته اند و همین مسئله در تعویق استارت پرسپولیس تاثیر داشت.

اما برخی بازیکنان پرسپولیس می‌گویند تنها مانع بر سر راه آغاز تمرینات آماده سازی این تیم تمدید نشدن قرارداد پنج بازیکن یا از مسافرت برنگشتن چند بازیکن دیگر نیست و بازیکنان با مربیان تیم هماهنگ کردند تا زمانی که دستمزد سال قبل شان به طور کامل تسویه نشود، در تمرین شرکت نکنند!

گویا قول و قراری که در هفته‌های پایانی یحیی گل محمدی با شاگردانش گذاشت مانع اصلی آغاز تمرینات پرسپولیس است و گفته می شود آن روزها که پرسپولیس با سپاهان در کورس قهرمانی بود و بازیکنان قصد داشتند در اعتراض به تعویق چندباره مطالباتشان اعتصاب کنند، گل‌محمدی از آنها خواست تا پایان فصل بدون اعتصاب و اعتراض به بازی و تمرین ادامه بدهند و قول داد بعد از قهرمانی تیم او هم با تمام بازیکنان هماهنگ باشد و به تصمیم آنها و خواسته شان احترام بگذارد تا آنها هم به پول شان برسند. حالا بازیکنان پرسپولیس از گل محمدی و همکارانش توقع دارند تا باشگاه تکلیف باقی مانده مطالبات آنها از فصل قبل را روشن نکرده تمرینات آماده سازی تیم برای فصل جدید را آغاز نکنند.

یحیی گل محمدی از یک طرف شاهد از دست رفتن زمان به ضرر تیمش است و از طرف دیگر باید روی قولی که به شاگردانش داده بماند و به آنها برای رسیدن به حق خود کمک کند. باید دید کادرفنی پرسپولیس این بحران را چگونه مدیریت خواهد کرد؟ باشگاه در حال حاضر منابع مالی چندانی در اختیار ندارد که بتواند با تمام بازیکنانش تسویه حساب کند!

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی