تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استقلال جانشینان مطهری و قایدی را پیدا کرد

بعد از آنکه به نظر می‌رسد مهدی قایدی با الغرافه به توافق رسیده و ارسلان مطهری از این باشگاه جدا خواهد شد، مدیران استقلال جانشینان این دو بازیکن را پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۰۵۰۳۵
۱۰:۵۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 جانشینان مطهری و قایدی

دیدارنیوز - در خبرها آمده بود که سپاهان هم قاسمی نژاد را می خواهد و مجیدی به دلیل سن بالای این بازیکن قید او را زده است. در حالی که به فرض لوسیانو پریرا دو سال بزرگتر از قاسمی نژاد است ولی در لیست فرهاد حضور دارد. طبق شنیده های ما مجیدی به طور جدی امین را می خواهد و اصرار زیادی هم به جذب او دارد. در روزهای آینده احتمال جدایی قایدی و حتی مطهری از استقلال بیشتر می شود و شیخ دیاباته هم که رفته است.

اگر این نفرات از استقلال جدا شوند، مسلما مجیدی باید سه مهاجم بخرد. این در حالی است که نام پریرا و قاسمی نژاد در لیست مجیدی وجود دارد و البته قاسمی نژاد توانایی بازی در پست وینگر چپ را هم دارد و به همین دلیل مجیدی روی او حساب خاصی باز کرده است.

منبع: نشان
برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی