تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تلاش سفارت ایران در برلین برای خرید واکسن کرونا از آلمان

سفارت ایران در آلمان اعلام کرد که این نمایندگی تاکنون توانسته بیش از یکصد هزار یورو انواع تست تشخیص کرونا از طریق کمکهای هموطنان مقیم بیش از ۶۰ تن تجهیزات ضروری مبارزه با کرونا از جمله دستگاه‌های« ونتیلاتور» و «پی سی آر »و دیگر تجهیزات ساخت معتبرترین شرکت‌های آلمانی را از محل کمک‌های دولت آلمان بالغ بر میلیون‌ها یورو با کمک شرکت هواپیمایی قطر به ایران ارسال کند.

کد خبر: ۱۰۵۰۰۶
۰۹:۰۴ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 خرید واکسن کرونا از آلمان

دیدارنیوز - متن اطلاعیه سفارت ایران در آلمان در این ارتباط به این  شرح است:

«سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین جهت تنویر افکار عمومی و تقدیر از هم وطنان مقیم انسان‌دوست تاکنون توانسته بیش از یکصد هزار یورو انواع تست تشخیص کرونا از طریق کمک‌های هموطنان مقیم بیش از ۶۰ تن تجهیزات ضروری مبارزه با کرونا از جمله دستگاه‌های ونتیلاتور و پی سی آر و دیگر تجهیزات ساخت معتبرترین شرکت‌های آلمانی را از محل کمک‌های دولت آلمان بالغ بر میلیون‌ها یورو با کمک شرکت هواپیمایی قطر به ایران ارسال دارد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین با اغتنام از فرصت، صمیمانه از مراجع و مقامات آلمانی و مسوولان شرکت هواپیمایی قطر به خاطر این همکاری و مساعدت‌های ایرانیان مقیم سپاسگزاری می‌کند.

لازم به ذکر است که تلاش‌های این نمایندگی برای تهیه کمک‌های بیشتر مشتمل بر درخواست خرید واکسن از دولت آلمان و ارسال آن به میهن عزیزمان کماکان بدون وقفه ادامه دارد.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی