تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادامه مذاکرات فرهاد با پین!

طبق شنیده‌ها سرمربی استقلال در دبی مذاکرات خود با چند تن از بازیکنان خارجی را آغاز کرده است. با این حال مساله گابریل پین که در دقیقه ۹۰ و با اعلام فرهاد مجیدی رسانه‌ای شد نشان داد که او به اندازه کافی مخفی‌کاری را یاد گرفته و تا لحظه پایانی نمی‌خواهد نام گزینه‌هایی که مدنظر دارد از مشاور و مربی تا بازیکن به هر دلیلی رسانه‌ای شود.

کد خبر: ۱۰۴۹۰۴
۱۱:۴۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

ادامه مذاکرات فرهاد با پین!

دیدارنیوز - فرهاد مجیدی در بازگشت روی نیمکت استقلال موفق شد این تیم را به مقام سوم لیگ و فینال جام حذفی برساند. هواداران از عملکرد او تا حدی راضی هستند و این تیم به‌زودی باید آماده دیدار با الهلال عربستان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. با این همه اما یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهاد از مدیریت باشگاه برای فصل قبل درنهایت اجابت نشد.

مجیدی خواهان حضور یک مشاور ایتالیایی به نام گابریل پین در کنار خودش شده بود که با وجود همه امروز و فردا کردن‌های مدیران استقلال، نهایتا امکان حضور این مربی در تهران فراهم نشد.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال

بیشتر بخوانید: خداحافظی رسمی آذری از فولاد

بیشتر بخوانید: کابوس فرهاد مجیدی به خاطر زن مهدی قائدی!


به‌طور کلی در این دوره از مربیگری مجیدی در استقلال، مساله دستیار برای او تبدیل به یک گره کور شد و در همین راستا نیز طلسم دستیاران برای فرهاد مجیدی با ناتوانی باشگاه در استخدام مربی ایتالیایی کامل شد. با توجه به قانون منع جذب مربی خارجی قرار بود پین به‌عنوان مشاور کنار فرهاد باشد، اما باشگاه آنقدر معطل کرد که فصل تمام شد و این قانون هم برداشته شد. این درحالی است که طبق شنیده‌ها سرمربی استقلال در دبی مذاکرات خود با چند تن از بازیکنان خارجی را هم آغاز کرده با این حال مساله گابریل پین که در دقیقه ۹۰ و با اعلام فرهاد مجیدی رسانه‌ای شد نشان داد که او به اندازه کافی مخفی‌کاری را یاد گرفته و تا لحظه پایانی نمی‌خواهد نام گزینه‌هایی که مدنظر دارد از مشاور و مربی تا بازیکن به هر دلیلی رسانه‌ای شود.

با این حال درخصوص دستیاران فرهاد مجیدی برای فصل آینده به نظر می‌رسد تقویت و تکمیل کادرفنی استقلال در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی شاهد اقداماتی در این زمینه خواهیم بود. چندی پیش برخی رسانه‌ها از خروج نام پین از گزینه‌های مربیگری استقلال خبر دادند اما یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «مذاکرات با این مربی ایتالیایی ادامه داشته و احتمالا تا قبل از دیدار مقابل الهلال در این خصوص تعیین‌تکلیف خواهد شد.» البته همه چیز فقط به گابریل پین ختم نشده و به صورت طبیعی باید یک یا دو دستیار دیگر نیز به کادر فنی استقلال اضافه شوند که به نظر می‌رسد این افراد ایرانی باشند.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی