تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیوید تیلور درست مثل حسن یزدانی (عکس)

دیوید تیلور، پس از کسب مدال طلای المپیک، در بازگشت به آمریکا از سوی شاگردان نوجوان باشگاهش مورد استقبالی پرشور قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۴۸۸۱
۱۰:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

 حسن یزدانی

دیدارنیوز - دیوید تیلور این هفته با افزودن عنوان جدیدی به رزومه افسانه‌ای کشتی خود به عنوان قهرمان المپیک با مدال طلا بر گردن به آمریکا و استیت کالج بازگشت. جامعه محلی کشتی روز پنجشنبه با شور و شوق تمام به سالن بدنسازی تیلور، مرکز آموزش M۲ Gap، آمدند تا از قهرمان تازه المپیک با جشنی غافلگیرکننده استقبال کنند.

تیلور که از زمان فارغ التحصیلی از پن استیت در ۲۰۱۴ در شهرستان کانتر زندگی کرده است، از حمایت و پشتیبانی که از جامعه محلی دریافت می‌کند بسیار قدردانی کرد. تیلور گفت: "بسیاری از مردم زمان زیادی را برای کمک به من اختصاص داده اند. من فکر می‌کنم که هر کس یک قطعه کوچک از آن مدال را دارد. من بسیار افتخار می‌کنم که نماینده این کشور هستم و از همه کسانی که به من کمک کردند، سپاسگزارم. "

کشتی گیران المپیکی مشتاق از قهرمان فعلی المپیک، یا همانطور که شاگردانش در باشگاه او را صدا می‌زنند "مربی دیوید" یاد می‌گیرند و با او تمرین می‌کنند.

لوی هینز، کشتی گیر M۲، گفت: "آموختن از دیوید واقعاً اطمینان بخش است، زیرا چیز‌هایی که او به ما می‌آموزد در بالاترین سطح انجام می‌دهد و از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کند. یادگیری از او واقعاً جالب است، زیرا ما می‌دانیم که چیز‌های که به ما یاد می‌دهد روی بهترین کشتی گیران کار می‌کند، بنابراین روی بچه‌هایی که ما با آن‌ها کشتی می‌گیریم هم کار خواهد کرد. "

مهارت‌های کشتی تیلور بر تمرین بچه‌ها در سالن بدنسازی او تاثیر زیادی گذاشته است و کشتی گیران متعددی از این باشگاه تیم‌های جهانی را تشکیل داده و در رده‌های سنی خود در بالاترین سطح شرکت کرده اند. در کنار این مهارت ها، تلاش تیلور برای موفقیت در این کشتی گیران جوان نیز محسوس است. کلبی فرانکلین، یکی دیگر از کشتی گیر تیم M۲ و شاگردان تیلور، گفت: "من چند روز پس از پیروزی برای او پیام ارسال کردم و به او گفتم من آماده ام تا نوبت من برسد و طلا بگیرم. وقتی او برنده شد، آن لحظه عالی بود و احساس می‌کنم به بسیاری از بچه‌ها امید داد و به آن‌ها کمک کرد بفهمند که رویاهایشان دست یافتنی است. "

اکنون که مسابقات توکیو به پایان رسیده و شور و هیجان ناشی از این رقابت‌ها فرونشسته است، تیلور آماده می‌شود تا بلافاصله تمرینات خود را برای مسابقات جهانی در ماه اکتبر آغاز کند. رقابتی که احتمالا باز به کشتی او و حسن یزدانی منتهی خواهد شد.

قبل از شروع مجدد تمرین، مسلماً مهمترین تصمیم پیش روی تیلور در حال حاضر این است که بفهمد می‌خواهد با مدال طلایی که به تازگی به دست آورده است چه کند. اما کندرا، همسر دیوید، می‌گوید که این هرگز مشکلی نبوده است. علی رغم اینکه تعداد زیادی از مدال‌های تیلور به نمایش درنیامده بود، کندرا گفت که از زمانی که خانه شان را خریداری کرده اند، یک جایگاه ویژه برای زمانی که دیوید مدال طلای المپیک را ببرد در نظر گرفته اند.

با وجود رسیدن به مهمترین هدف زندگی خود و رسیدن به اوج در مسابقات المپیک، تیلور در حال حاضر چشم به چالش بعدی دارد؛ کسب یک طلای دیگر در پاریس در سال ۲۰۲۴. تیلور در این باره گفت: "تمام تمرینات آماده‌سازی ما پاریس را هدف گرفته است و اینکه بتوانیم این مدال را با مدال طلای دیگری دنبال کنیم. من نسبت به آن احساس خوبی دارم؛ فقط باید به کار و تلاش سخت ادامه داد، وقت گذاشت و تلاش کرد تا آن آتشی را که از تو می‌خواهد بهترین باشی زنده نگه داشت. "

درست در روزی که دیوید تیلور به خانه‌اش در آمریکا برگشت شهر جویبار هم میزبان حسن یزدانی قهرمان محبوبش بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: حسن یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی