تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو ۲ کیست؟

بیاینا محمودی بازيگر نقش شارلوت در گاندو ٢ بازیگر دهه ۷۰ تئاتر است که نقش بازیگر زن خارجی یا همان شارلوت را در سریال گاندو بازی می‌کند.

کد خبر: ۱۰۴۸۲۹
۰۸:۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

 شارلوت در سریال گاندو ۲

دیدارنیوز - به نوشته‌ی پارسینه بیاینا محمودی بازیگری را چند سالی است آغاز کرده است. او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیز دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است.

بیاینا محمودی در ۵ نمایش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی نیز بازی کرده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی اوست.

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و یک مترجم برجسته زبان نیز هست. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

سایت نوانديش هم در این باره نوشت: برخى اكانت‌هاى توييترى اصولگرا نوشته‌اند كه نقش شارلوت با كايلى مور گيلبرت معادل است كه چندى پيش با سه زندانى ايرانى مبادله شد.

برچسب ها: گاندو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی