تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جوان‌ترین و مسن‌ترین وزیر دولت رئیسی

 پس از گمانه زنی‌های فراوان بالاخره کابینه رئیسی به مجلس معرفی شد، در روز‌های اخیر اخبار مختلفی درباره این کابینه مطرح گردیده بود. طبق این لیست منتشره حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان جوان‌ترین و سردار احمد وحیدی به عنوان مسن‌ترین وزیر در دولت رئیسی حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۱۰۴۷۱۲
۱۸:۳۸ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ حجت‌الله عبدالملکی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولد فروردین ماه سال ۱۳۶۰ است که به نظر می‌رسد بعد از آذری جهرمی در دولت دوازدهم، جوان‌ترین وزیر باشد. او مدرک دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان گرفته و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق است. وی بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور بوده و از سال ۸۵ تا ۸۸ سمت مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده داشته است. وی از سال ۹۴ به عنوان دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد و در حال حاضر معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و عضو هیئت امنای این نهاد است.

سردار احمد وحیدی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشور متولد سال ۱۳۳۷ شیراز و دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت راهبردی و رئیس و عضو هیأت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است.

عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو و رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دولت دهم، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو هیأت نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، عضو شورای راهبردی روابط خارجی و ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌باشد.

البته ناگفته نماند که دکتر بهرام عین اللهی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت بهداشت هم با سردار وحیدی هم سن بوده و متولد ۱۳۳۷ می‌باشد، ولی انطور که اعلام شده سن وی دو ماه از وحیدی کمتر می‌باشد.

منبع: یکتاپرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی