تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نظرچمران درباره اجرای طرح ترافیک در پیک پنجم کرونا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری نقش حمایتی در جهت مقابله با کرونا دارد، گفت: ما پیشنهاد لغو طرح را نداریم چرا که این موضوع سبب شلوغ‌تر شدن ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط کرونا می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴۷۰۲
۱۷:۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

نظرچمران درباره اجرای طرح ترافیک

دیدارنیوز ـ مهدی چمران درباره وضعیت کرونا در پایتخت و برنامه مدیریت شهری جدید جهت مقابله با این موضوع اظهار کرد:‌در مورد این موضوع ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیر اصلی است و شهرداری می‌تواند نقش حمایتی انجام دهد.

وی گفت:‌ما باید تلاش کنیم وظایف خودمان را هر چه بهتر جهت همکاری با دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا انجام دهیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه آیا در پیک پنجم کرونا شورای شهر می‌تواند تصمیمی برای وضعیت مترو و اتوبوسرانی یا تعطیلی احتمالی آن جهت پیشگیری از انتقال کرونا بگیرد، گفت: شورا نمی‌تواند در این راستا تصمیم جداگانه داشته باشد. ستاد مقابله با کرونا اگر این موضوع ضروری باشد در سطح کلان تصمیم خواهد گرفت.

چمران در مورد طرح ترافیک گفت: طرح در حال اجراست و ما پیشنهادی برای لغو آن نداریم چرا که اگر طرح لغو شود به نظر ما حمل و نقل عمومی شلوغ‌تر خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی