تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نمایشگاه کتاب پکن به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن که قرار بود به صورت ترکیبی (فیزیکی و مجازی) از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم اوت ۲۰۲۱ (سوم تا هفتم شهریور ۱۴۰۰) برگزار شود؛ برای دومین سال پیاپی و به دلیل جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا با تاخیر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۰۴۶۶۳
۱۵:۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

تعویق نمایشگاه کتاب پکن

دیدارنیوز ـ در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در هر دو بخش فیزیکی و مجازی شرکت و صنعت نشر کشور را معرفی خواهد کرد.

در متن اطلاعیه منتشر شده از سوی کمیته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن آمده است: به دلیل تشدید وضعیت پیشگیری و کنترل بیماری همه‌گیر کرونا و مشاهده موارد جدید ابتلا به ویروس، به منظور جلوگیری از تجمع مردم و برای حفظ سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و اطمینان از برگزاری بهتر، بخش فیزیکی نمایشگاه بین‌المللی پکن ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد.

همچنین به نقل از مسئولان نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن، علی‌رغم تعداد اندک موارد جدید مبتلایان به ویروس کرونا بخش فیزیکی این رویداد بین‌المللی فرهنگی با تاخیر برگزار می‌شود.

مسئولان اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن خاطرنشان کردند هرچند هم‌اکنون اعلام زمان دقیق برگزاری بخش فیزیکی سی وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن ممکن نیست و بستگی به شرایط بعدی همه‌گیری دارد، احتمال می‌رود که این دوره از نمایشگاه در ماه سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۱ (اواخر شهریور تا اواخر مهر) برگزار شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: چین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی