تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی ستاد کرونا: هیچ راهی جز اعمال محدودیت شدید وجود ندارد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ایجاد محدودیت شدید را تنها راه کنترل شرایط فعلی مدیریت کرونا خواند و درعین بر لزوم ارائه بسته حمایتی به اصناف تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۴۵۵۷
۰۹:۱۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

 اعمال محدودیت شدید کرونایی

دیدارنیوز ـ دکتر علیرضا رئیسی با تاکید بر اینکه برای کنترل کرونا هیچ راهی جز حرکت به سوی محدودیت‌های شدید وجود ندارد، گفت: البته منظور من تعطیلی مطلق نیست بلکه به محدودیت‌های شدید در مسافرت‌ها، ترددها، تجمعات و رعایت پروتکل‌هایی مثل زدن ماسک اشاره می‌کنم.

وی با تاکید بر اهمیت بیماریابی بیشتر افزود: در کنار آن باید به فکر باشیم تا بسته‌های حمایتی در مالیات‌ها، چک‌های برگشتی و ... برای اصناف در نظر بگیریم و بتوانیم تصمیماتی بگیریم که به سوی محدودیت‌های شدید حرکت کنیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، تاکید کرد: هیچ راهی برای قطع زنجیره انتقال بیماری به جز محدودیت شدید نداریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
آقای محترم به جای این حرف های چند من یک غاز، به کرونا دلتا تشر بزنید که در ایام جابجایی دولت اوج گرفتی! مگر نمی دانستی حاج آقای رئیسی آدم صبور و با حوصله ای است توی دلتای بی شعور چرا واگیریت را شتابزده و عجولانه شروع کردی! باید خودت را با خلقیات و اخلاق رئیس جمهور عزیز ما هماهنگ می کردی و گاماس گاماس، با اطلاع دو هفته یا لااقل یک هفته پیشاپیش به طرف مردم ظالم و نمک نشناس ما می آمدی تا دولت جدید شادمانی و جشن پیروزی از پیش تعیین شده را جشن می گرفتند و این مردم قدر نشناس مطالبات زیادی از مسئولین نظام نمی کردند و خودشان را با وضعیت سیاهی که توی بی چشم و روی موقعیت نشناس ایجاد کردی، مطابقت می دادند! خیلی ویروس نحس و بی حیایی هستی که ملاحظهٔ مسئولین: نجیب، مظلوم، رنج کشیده - که پوست و استخوانی بیش نیستند- شبانه روز خواب به چشمشان نیست و پوست صورتشان-بسان اوصاف متقین در خطبهٔ همام-از شدت زهد، شب زنده داری و تغذیهٔ ناب و سالم نورانی و مشعشع است و به جای درد مردم در صدد از نو سیاه کردن محاسنشان هستند که مبادا مردم دلشان از سفیدی کامل محاسنشان، بلرزد و غصه بخورند و و و...! توی ویروس بی همه چیز باعث شدی مردم جسارت کنند و از مسئولین به خاطر داغ عزیزانشان مطالباتی داشته باشند و این مسئولین (منتجبین من عندالله را) ، العیاذ بالله به زحمت بیندازند! خدایا این خطای بزرگ را بر مردم زیاده خواه ما ببخش!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی