تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف ۲ تن کوکائین کلمبیایی در اقیانوس آرام/ قاچاقچیان ۶۸ میلیون دلار ضرر کردند

به نقل از ای بی سی، نیروی دریایی کلمبیا بیش از دو تن کوکائین به ارزش ۶۸ میلیون دلار آمریکا را در یک زیردریایی نیمه شناور که در سواحل اقیانوس آرام رهگیری شده، کشف کرده است.

کد خبر: ۱۰۴۵۲۸
۱۶:۵۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

اقیانوس آرام و کوکائین کلمبیایی

دیدارنیوز ـ دریابان کلمبیایی، اورلاندو کوبیلوس، فرمانده نیروی مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: دو شهروند کلمبیایی و یک خارجی در این زیردریایی که در حال سفر به آمریکای مرکزی بود دستگیر شدند.

در بازرسی ها ۱۰۲ کیسه با مجموع ۲ تن کوکائین پیدا شد.

ایوان دوکه، رئیس جمهور کلمبیا هفته گذشته گفت که مقامات نظامی و پلیس این کشور ۱۱۶ تن کوکائین را در هفتمین مرحله از عملیات اوریون، عملیات دریایی چند ملیتی که ۳۸ کشور در آن شرکت دارند، کشف و ضبط کرده‌اند.

طی این مرحله از عملیات که در فاصله روزهای ۲۵ اردیبهشت تا ۸ مرداد انجام شده، ۵۳۹ نفر از ملیت‌های مختلف دستگیر شدند و ۶۹ قایق، سه وسیله نیمه شناور و پنج هواپیما نیز ضبط شده است.

کشتی‌های جنگی، کشتی‌های گارد ساحلی، هواپیماها و هلیکوپترها در این عملیات حضور داشتند و ۹۵ تن ماریجوانا نیز کشف و ضبط شد.

به گفته نیروی دریایی کلمبیا، از زمان آغاز عملیات اوریون در سال ۲۰۱۸، این ائتلاف بین‌المللی بیش از ۴۰۰ تن کوکائین و ۱۵۸ تن ماریجوانا را کشف کرده است.

آلمان ، آرژانتین ، جامائیکا و مکزیک نیز در آخرین مرحله شرکت ذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی