تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

غرق شدن ۴۷ نفر در دریای خزر طی ۲ ماه اخیر/ بیشتر جانباختگان غیربومی و نوجوان بودند

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه در روز‌های طوفانی با وجود هشدار‌های زیاد تعداد غرقی‌ها نیز زیاد بود، گفت: دریای خزر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ۱۶ روز طوفانی را تجربه کرد که در این ۱۶ روز ۱۶ نفر جان باختند.

کد خبر: ۱۰۴۴۵۱
۱۳:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

غرق شدن در دریای خزر

دیدارنیوز ـ نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه شنا در دریای خزر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد امسال جان ۴۷ تن را گرفت، گفت: ۲۶ تن از جانباختگان در ساعت کاری و ۲۱ تن نیز خارج از ساعت کاری در دریا غرق شدند.

او با بیان اینکه دو موضوع در آمار غرق‌شدگان نگران‌کننده است و جای تامل دارد، افزود: یک‌سوم افرادی که غرق شدند مازندرانی و بیشتر جان‌باختگان نیز در سنین نوجوانی بودند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: ۱۳ تن از غرق‌شدگان در بخش خصوصی، ۹ تن در مناطق غیرقابل پوشش و ۲۵ تن نیز در مناطق شنا ممنوع به دریا رفتند و جان خود را از دست دادند.

کریمیان با بیان اینکه در روز‌های طوفانی با وجود هشدار‌های زیاد تعداد غرقی‌ها نیز زیاد بود، گفت: دریای خزر از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ۱۶ روز طوفانی را تجربه کرد که در این ۱۶ روز ۱۶ نفر جان باختند.

او افزود: ناجیان غریق مستقر در سواحل در این مدت ۴۷۶ نفر را از غرق شدن در دریا نجات دادند که از این تعداد ۳۷۰ نفر مرد و بقیه خانم بودند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه مسافران تا هفته گذشته نیز به هشدار‌های ناجیان برای ممنوع بودن شنا توجهی نمی‌کردند، گفت: حضور مردم در سواحل دریای خزر از ابتدای هفته کاهشی شده است که احتمالا به ترس مردم از سویه جدید کرونا برمی‌گردد.

برچسب ها: غرق شدگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی