تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تذکر عضو شورای شهر تهران

قطع تعدادی از درختان در لویزان پیگیری شود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری می‌خواهم موضوع قطع تعدادی درخت در یکی از باغ‌های لویزان در منطقه ۴ را پیگیری کند و از رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی درخواست دارم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنند.

کد خبر: ۱۰۴۴۲۵
۱۱:۵۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

پیگیری قطع  درختان در لویزان

دیدارنیوز ـ مهدی اقراریان در سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: در بازدید میدانی که دیروز از منطقه ۴ داشتم در گزارش‌های مردمی وقوع تخلف و قطع تعدادی درخت در یکی از باغات لویزان مطرح شده بود که از شهرداری درخواست دارم این مضوع را پیگیری کنند و از رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی درخواست دارم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنند.

وی افزود: مقایسه عکس‌های هوایی در ادوار گذشته و وضعیت امروز این باغ می‌تواند در رسیدگی به موضوع موثر باشد تا اگر تخلفی صورت گرفته جلوی آن گرفته شود.

اقراریان تاکید کرد: می‌دانید یکی از مشکلات اصلی شهر تهران و مطالبات شهروندان موضوع آلودگی هوا است و درختان به عنوان عناصر مهم و تاثیر گذار در تلطیف هوای تهران مطرح هستند، لذا باید نسبت به حفظ و نگهداشت این عناصر مهم بسیار حساس باشیم.

برچسب ها: قطع درختان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی