تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چرا قیمت‌ها در دیجی کالا گران‌تر است؟

منتقدان دیجی‌کالا این روز‌ها بیش از همیشه از این فروشگاه اینترنتی گلایه مندند؛ هرچند برخی کاربران این سایت اعلام قیمت‌ها و فعالیت آن را باعث شفافیت قیمت‌ها می‌دانند؛ اما بسیاری معتقدند این فروشگاه عامل گرانی است. هرچند این گلایه به قیمت‌ها محدود نمی‌شود و در مورد کیفیت اجناس نیز انتقاداتی وجود دارد.

کد خبر: ۱۰۴۳۷۸
۰۹:۵۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

گرانی کالاها در دیجی کالا

دیدارنیوز ـ گران‌تر بودن قیمت برخی کالا‌ها در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نسبت به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی، مرجوعی با تاخیر یا عدم پاسخگویی پشتیبان، تقلبی یا خراب بودن محصولات، هزینه بالای ارسال و تاثیرگذاری این سایت بر افزایش قیمت‌ها در بازار، ازجمله مواردی است که کاربران در گفتگو با اقتصاد ۲۴ نسبت به آن اعتراض داشتند.

گلایه خریداران از قیمت‌های بالای اجناس در دیجی کالا

برخی کاربران نسبت به قیمت بالای اجناس در این سایت معترض اند.

یک کاربر می‌گوید: «هیچ نهادی، نظارت دقیقی به کار این فروشگاه ندارد. هر جور بخوان خودشون قیمت گذاری می‌کنن و جنس‌های تقلبی را می‌فروشن به جای کالای اصلی.»

کاربر دیگری می‌گوید: «مشکل دیجی کالا اینه که رقیب نداره. به کاربر اهمیتی نمی‌ده و پشتیبانی خیلی ضعیفی داره که دسترسی برای هیچ کاری ندارند، کالا‌هایی که موجود نیستن یک هفته از زمان سفارش تا ارسال زمان هست، ولی در روز ارسال مشخص می‌شه که کالا موجود نیست و مثلاً با موجود نبودن یک کتاب ده هزار تومانی کل سبد خرید ویرایش میشه و زمان ارسال تغییر می‌کنه بدون هماهنگی با کاربر.»

بررسی قیمت موبایل در دیجی کالا

یک فروشنده گوشی در بازار چارسو با بیان اینکه تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه در دیجی کالا بالاتر از قیمت بازار به فروش می‌رسد، گفت: خود دیجی کالا فروش ندارد بلکه کسانی که تلفن همراه در دیجی کالا می‌فروشند خود فروشنده اند و این اجناس در سایت دیجی کالا تامین کننده دارند.

گرانی کالاها در دیجی کالا

این فروشنده با بیان اینکه به ظور مثال قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A ۵۱ SM-A ۵۱۵ F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در دیجی کالا ۷،۴۳۹،۰۰۰ تومان است، گفت: این گوشی در حال حاضر در بازار ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که حدود ۴۰۰ هزار تومان در دیجی کالا گران‌تر است.

لوازم خانگی در دیجی کالا

برخی کاربران توئیتر به تجربه ناخوشایند خود از خرید لوازم خانگی در دیجی کالا اشاره کرده اند.

یک فروشنده لوازم خانگی با بیان اینکه گران‌تر بودن اجناس در دیجی کالا طبیعی است، گفت:، چون شما می‌توانید یک پنل کاربری در دیجی کالا داشته باشید و روی کالا‌های خود سودی اعمال کنید و در دیجی کالا بفروشید.

گرانی کالاها در دیجی کالا

این فروشنده لوازم خانگی با بیان اینکه یخچال و فریزر تی سی ال مدل TF ۵۴۰-AWD/AMD/AMD/ASD در حال حاضر در دیجی کالا ۱۹،۸۰۰،۰۰۰ قیمت خورده که با تخفیف ۱۹ درصدی ۱۷،۹۹۰،۰۰۰ تومان قیمت خورده است، گفت: در حال حاضر ما این کالا را بین ۱۵ تا ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشیم که با دیجی کالا دو، سه میلیون تومان اختلاف دارد. یا یخچال تی سی ال ۵۴۵ در دیجی کالا ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده که ما یک میلیون تومان ارزان‌تر می‌فروشیم.

گزارش از میناسادات حسینی

منبع: اقتصاد24
برچسب ها: دیجی کالا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی