تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

سقوط مرگبار ۳ مرد جوان به چاه ۳۰متری

شب گذشته کارکنان شیفت شب یک مرکز تولیدی و فروش خودرو، واقع در خیابان رجایی، سه‌راه نان‌ماشینی در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از سقوط چند نفر داخل یک چاه خبر دادند، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، نیرو‌های ایستگاه ۸۲، نجات ۶ و نجات ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

کد خبر: ۱۰۴۳۲۸
۱۷:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سقوط مرگبار به چاه ۳۰متری

دیدارنیوز ـ حجت‌الله قاسمی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: داخل یکی از سوله‌های لوازم یدکی خودرو، یک چاه به‌عمق تقریبی ۳۰ متر وجود داشت که سه نفر مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله به‌علت نامعلومی داخل آن سقوط کرده بودند.

وی افزود: با توجه به احتمال ریزش مجدد چاه، آتش‌نشانان ابتدا اقدام به ایمن‌سازی اولیه کردند و پس از برپایی کارگاه مناسب برای دسترسی به محبوس‌شدگان، یکی از آتش‌نشانان با استفاده از البسه ایمنی و با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد.

قاسمی تصریح کرد: نیروی عملیاتی داخل چاه در ابتدا یکی از محبوس‌شدگان را به‌طور کامل تثبیت و به بیرون از چاه منتقل کرد و وی بلافاصله برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: دو نفر دیگر نیز به همین ترتیب توسط آتش‌نشانان از چاه خارج شدند که پس از معاینات انجام‌شده توسط تیم اورژانس مشخص شد متأسفانه مردان ۳۵ و ۳۹ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از تحویل شخص مصدوم به عوامل اورژانس و همچنین دو مرد فوت‌شده به عوامل نیروی انتظامی، اقدام به ایمن‌سازی دهانه چاه کرده موارد ایمنی را به کارکنان نمایندگی ارائه دادند همچنین علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.

سقوط مرگبار به چاه ۳۰متری

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی