تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

شرط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

برخی بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده، برای تمدید خواسته‌اند ابتدا مطالبات فصل قبل‌شان تسویه شود.

کد خبر: ۱۰۴۲۹۱
۱۴:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

شرط بازیکنان پرسپولیس

دیدارنیوز - پرسپولیس درحالی به قهرمانی لیگ بیستم رسید که قرارداد شش بازیکن تیمش به پایان رسید حالا همه هواداران منتظر هستند به درخواست یحیی گل‌محمدی قرارداد این بازیکنان تمدید شود.

البته یکی از این بازیکنان محمد حسین کنعانی‌زادگان بود که پیش از پایان فصل با باشگاه قطری قرارداد بسته بود. در کنار او قرارداد احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری هم قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه تا به حال نتوانسته قرارداد آنها را تمدید کند.

 


بیشتر بخوانید: نظر ۵ کارشناس داوری درباره تکرار جنجالی پنالتی فولاد


 

از قرار معلوم این بازیکنان به باشگاه اعلام کرده‌اند که باشگاه ابتدا باید مطالبات فصل گذشته آنها را تسویه کند و بعد برای تمدید اقدام شود.

بازیکنان پرسپولیس ٢۵ درصد از اصل قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار هستند و در کنار آن آپشن‌هایی نظیر قهرمانی، صعود به لیگ قهرمانان آسیا و رضایت سرمربی هم به این طلب اضافه می‌شود که با احتساب این آپشن‌ها طلب بازیکنان حدود ۴٠ درصد برآورد می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی