تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

چرا استقلال نباید قهرمان جام حذفی می‌شد؟

استقلال فصل را با ناکامی کامل پشت سر گذاشت. در گزارش زیر به ۳ عامل مهم ناکامی استقلال در این فصل پرداخته شده است.

کد خبر: ۱۰۴۲۴۴
۱۲:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

استقلال

دیدارنیوز - تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل فولاد خوزستان نتوانست قهرمان جام حذفی شود تا ناکامی‌های این تیم در فصلی که گذشت تکمیل شود. استقلالی‌ها در شرایطی این فصل را به پایان رساندند که با مشکلات و حاشیه‌های فراوانی روبرو بودند؛ اما با این حال در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کردند و در لیگ جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند. آنها در جام حذفی هم به سختی راهی فینال شدند و در شرایطی که به نظر می‌رسید می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند؛ اما  این اتفاق نیفتاد و نکونام و شاگردانش بر سکوی قهرمانی ایستادند.

در خصوص اینکه چرا استقلال در فصل گذشته نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت هم در کسب جام حذفی ناکام ماند می‌توان دلایل مختلفی را ذکر کرد که در ادامه به مهمترین این دلایل اشاره شده است.

مدیریت، مهمترین چالش استقلال در فصل گذشته بود. اختلافات شدیدی که بین کادر فنی و بازیکنان این تیم بود باعث شد آّبی‌پوشان پایتخت هر روز با یک مشکل جدید روبرو شوند. این اختلافات به قدری بود که مجیدی و شاگردانش علنا علیه مدیرعامل استقلال موضع‌گیری می‌کردند. حتی کار به جایی رسید که اعضای پیشین هیئت مدیره استقلال تهدید کردند که اگر مددی از سمتش کنار نرود استعفا خواهند داد؛ اما وزارت ورزش باز هم حاضر نشد مددی را از مدیرعاملی استقلال برکنار کند.

استقلال علاوه بر مشکلات مدیریتی، ایرادات فنی زیادی داشت. این که تیمی همچون استقلال تا این حد روند سینوسی داشته باشد نشان می‌دهد مجیدی نتوانسته مشکلات فنی تیمش را حل کند؛ مشکلاتی که از زمان حضور محمود فکری در این تیم وجود داشته است. برخی از بازیکنان استقلال سال‌هاست در این تیم حضور دارند؛ اما هرگز مهره کارآمدی برای این نبودند و تنها کاری که در آن تبحر داشتند ایجاد حاشیه بوده است. استقلال برای موفقیت در فصل آینده باید تغییرات اساسی را در بازیکنانش داشته باشد؛ در غیر این صورت هواداران این تیم همچنان باید در حسرت کسب جام و قهرمانی بسوزند.

انتقادهایی هم به مجیدی و به واسطه تصمیماتش وارد است. او همچنان فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک مربی کارکشته و باتجربه دارد. عملکرد احساسی مجیدی همچون دوره‌های پیشین که سرمربی استقلال بود ادامه دارد و این موضوع باعث شد تیمش نتواند کیفیت بالایی را ارائه دهد. شاید اگر مجیدی با تدبیر بهتری عمل می‌کرد استقلال تا این حد درگیر حواشی نمی‌شد.

برای استقلال فصل به پایان رسید و این تیم نتوانست نه در جام حذفی و نه در لیگ به موفقیتی دست پیدا کند. انتظاری که هواداران استقلال دارند این است که برای فصل آینده تصمیمات درستی برای تیم محبوب‌شان گرفته شود؛ انتظاری که کاملا به حق است و باید برای یک بار هم که شد سروسامانی به این تیم پرهوادار داده شود. اول قدم در این مسر می‌تواند تغییر مدیریت استقلال باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
موفقیت داشته اند اما نه در حد اول شدن .بله تغییرات مدیریتی مثل برکناری مددی متواند کمک کننده باشد و در ضمن وزارت ورزش حق ندارد از پیش خود کسی را انتخواب کند و بلکه با اجماع اعضای باشگاه باید مدیریت را انتخواب کند . روند از بالا به پایین نداریم .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی