تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جزئیات ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم.

کد خبر: ۱۰۴۲۳۴
۱۱:۵۷ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

 ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دیدارنیوز ـ علی الهیار ترکمن، معان برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، درباره آخرین جزئیات از استخدام در این وزارتخانه گفت: مجور برای جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم در دوره چهارساله و ۲۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ صادر شده است.

او با بیان اینکه اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم، گفت: کمتر از ۱۰ هزار سهیمه استفاده نشده از سال قبل نیز داریم که به این آمار اضافه می‌شود.

الهیار ترکمن درباره نیرو‌هایی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز بیان کرد: تعداد افرادی که اسفند ماه به بازنشستگی می‌رسند، زیاد هستند، اما با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری می‌توانیم خدمتشان را استمرار دهیم و هم با توجه به شرایط رتبه بندی خیلی‌ها خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند.

او اضافه کرد: توصیه ما نیز این است که امسال و سال بعد، اگر فردی امکانش را دارد، درخواست بازنشستگی ندهد، زیرا رتبه‌بندی به هرشکل تصویب و اجرا می‌شود و اثرات خوبی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد آن دسته که از فرهنگیان که حکم بازنشستگی‌شان تا آخر تابستان و اول مهر صادر می‌شود، حدود ۲۲ هزار نفر است.

او با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش گفت: ۱۹۷ هزار کمبود نیرو داریم که درباره این تعداد با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم، اما ۶۰ هزار مجور جذب داریم.

الهیار ترکمن افزود: روند جذب و ساماندهی نیروی انسانی ما طبق روال سال گذشته است و همچنین تعدادی از دانشجومعلمان هم امسال فارغ التحصیل شده و وارد مدارس می‌شوند.

برچسب ها: استخدام معلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی