تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

خودروساز کرمانی پوزه بنز را به خاک مالید!

خودروسازی کرمانی کارمانیا دو مدل جدید به بازار عرضه کرده و با قیمت‌گذاری جالب شاسی بلند جدید خود روی دست مرسدس بنز آلمان بلند شده است.

کد خبر: ۱۰۴۲۳۲
۱۱:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

قیمت عجیب خودرو کارمانیا

دیدارنیوز ـ این خودروساز برای مدل BYD TANG قیمت سرسام آور ۱.۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰ را ارائه کرده است که با برخی مدل خوروساز آلمانی مرسدس بنز برابری کرده و حتی گرانتر است. با توجه به قیمت 22 هزار تومانی دلار در سامانه نیما که برای واردت انجام می شود، معادل بیش از 53 هزار دلار قیمت خورده است.

این مدل در بازار چین از ۲۰ تا کمتر از ۲۵ هزار دلار قیمتگذاری شده است که معادل ریالی آن حداکثر 550 میلیون تومان می شود که سود خودروساز در این قیمت لحاظ شده است و حالا، کارمانیا آنرا با افزایش قیمت بیش از 100 درصدی به بازار عرضه کرده است.

قیمت مدل های بنز به عنوان یکی از لوکس سازهای مطرح جهان از 34 هزار دلار شروع می شود که مقایسه آن با این مدل چینی جالب توجه به نظر می رسد.

ظاهرا بین مدیران خودرو، کرمان موتور و کارمانیا رقابت برای ثبت قیمت های نجومی به راه افتاده است زیرا این سه خودروساز در قیمتگذاری های اخیر خود، عددهای عجیبی را به مشتریان ارائه کرده اند.

منبع: تحریریه
برچسب ها: خودروسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
نخرید آقا جون نخرید تا جمع کنن این بسات رو
تا وقتی ما میخریم اونا هم از فرصت سو استفاده میکنن و هر قیمتی که عشقشون میکشه می چپونن به ملت!تنها راهش نخریدن این آشغالای چینی هستش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
همه هواله دارها به هوش باشید کارمانیا دوباره تعدادی از ما را به بهانه خودرو جدید مجبور به انصراف از قرارداد نکنه مثل بلایی که بر سر تعدادی از ما سال 98 آورد. همچنین به هوش باشید اگر بدون خبر شما پولی را به حسابتان واریز کرد حتما بلافاصله شکایت اقدام کنید و مطمین باشید اگر در این وضعیت شکایت نکنید کارمانیا ادعا می کنه به رضایت خودتان انصراف داده اید. همچنین خبر خوشی برایتان دارم با توجه به نتیجه شکایات بعضی از دوستان خبر خوشی از محکومیت کارمانیا و توقیف اموال کارمانیا در آینده در راه است. کارمانیا بالاخره در آینده ای نزدیک مجبور خواهد بود از مشاوره های وکیلان خود و رانت های خود و دروغ کاری ها و دغل کاری ها و خبر سازی ها ی خود دست کشیده و حواله دارانش را راضی کند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی