تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

انگلیس: قصد درگیری نظامی با ایران را نداریم

پس از ناکامی انگلیس در اجماع بین المللی علیه ایران در ارتباط با حمله به کشتی اسرائیلی، این کشور پیغامی را از طریق واسطه به ایران مخابره کرد.

کد خبر: ۱۰۴۲۰۲
۱۰:۱۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

انگلیس:

دیدارنیوز - روز گذشته رسانه‌های بین المللی از عدم اجماع اعضای شورای امنیت در حمایت از ادعا‌های انگلیس در خصوص دست داشتن ایران در حمله به نفت کش رژیم صهیونیستی در دریای عمان خبر دادند.

ناکامی لندن در ائتلاف سازی علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل در حالی است که این کشور حدود یک هفته است با بهره گیری گسترده از ابزار‌های سیاسی، رسانه‌ای و دیپلماسی پنهان، تلاش کم سابقه‌ای را برای وارد کردن فشار به ایران و متهم سازی کشورمان به ایجاد ناامنی در ابراه‌های بین المللی آغاز کرده است.

یک منبع مطلع گفت: «اخیرا انگلیس با واسطه تراشی پیغامی را به ایران منتقل نموده و طی ان تاکید کرده است: قصدی برای بالا بردن تنش و درگیری و اقدام نظامی برعلیه ایران ندارد و تلاش خواهد کرد که از مسیر اقدامات دیپلماتیک و ائتلاف سازی علیه ایران موضوع را پیگیری کند. در این پیام به موضع مشترک واشنگتن و لندن نیز در این موضوع اشاره شده است.»

این موضع لندن نشان می‌دهد که دولت این کشور به خوبی می‌داند که جمهوری اسلامی ایران به هرگونه اقدام خصمانه از سوی هر کشوری به صورت متناسب پاسخ خواهد داد و تحت هیچ شرایطی از منافع خود چشم پوشی نمی‌کند.

برچسب ها: انگلیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی