تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتشار فیلمی همزمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی

همزمان با اولین سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام به نمایش خانگی می‌آید.

کد خبر: ۱۰۴۱۴۲
۱۶:۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

 سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی

دیدارنیوز ـ همزمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه سال گذشته از دنیا رفت، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش آفرینی این بازیگر در سینماست و اسفند سال ۱۳۹۷ روی پرده سینما رفته بود، در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین به این مناسبت، نماهنگ ویژه‌ای از هنرنمایی این بازیگر جوان، با صدای حجت اشرف زاده منتشر شد که ساخت آن را میلاد خدابخشی برعهده دارد.

ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون سال گذشته در تاریخ ۱۷ مرداد در ۴۳ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

این فیلم‌سینمایی، داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگیش برداشته می‌شود. حقایقی که وی هیچ‌گاه تصورش را نیز نمی‌توانست بکند….
شقایق فراهانی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

موسسه هنر‌های تصویری سوره پخش خانگی این اثر را برعهده دارد و بزودی عرضه آن در پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی