تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

مراسم خداحافظی مسی: وداع همیشگی لئو با بارسا و اشک‌هایی که متوقف نمی‌شود

لیونل مسی امروز در مراسمی ویژه با هواداران بارسا خداحافظی خواهد کرد. او دقایقی پیش وارد سالن شد در حالی که اشک می ریخت و قادر به صحبت نبود.

کد خبر: ۱۰۴۱۰۷
۱۴:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

مراسم خداحافظی مسی

دیدارنیوز -  جدایی لیونل مسی از بارسا ۳ روز پیش تایید شد و فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۱ سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. پنجشنبه شب به نظر می‌رسید خبر تمدید مسی اعلام خواهد شد، ولی در عوض دو طرف خبر از قطع همکاری با یکدیگر دادند. مشکلات مالی بارسا و عدم انفعال لالیگا دلیل اصلی تمدید نشدن قرارداد مسی بود.

خوان لاپورتا روز جمعه در نشستی خبری در مورد دلیل جدایی مسی توضیحاتی داد و توپ را در زمین لالیگا انداخت. او مصرانه تاکید داشت که اگر لالیگا برای مسی استثنا قائل می‌شد، قادر به تمدید با او بودند چرا که تمایل خود بازیکن ماندنی شدن بود و طرفین آماده امضای قرارداد بودند.

در نهایت، اما چنین اتفاقی رخ نداد و مسی از روز گذشته وارد مذاکراتی جدی با پی اس جی شده است. عصر روز گذشته هم اعلام شد که فوق ستاره آرژانتینی در نشستی خبری شرکت خواهد کرد تا با هواداران وداع کند.

مسی به طور رسمی از سال ۲۰۰۴ در تیم بزرگسالان بارسلونا حاضر شد.  مسی در بارسلونا ۷۷۸ بازی انجام داد که در طول این بازی‌ها ۶۷۲ گل زد و ۳۰۵ پاس گل داد. او در این مدت ۳۵ جام و ۶ توپ طلا به دست آورد و این احتمال وجود دارد که هفتمی را هم امسال به دست بیاورد. مسی همچنین ۶ کفش طلا با پیراهن بارسلونا به دست آورد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی