تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در تهران/ کدام گروه سنی بیشتر از بقیه واکسن زدند؟

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در تهران تزریق شده است و ۶۰۳ هزار نفر هردو دوز را دریافت کردند.

کد خبر: ۱۰۴۰۵۷
۱۱:۴۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

آمار تزریق واکسن کرونا در تهران

دیدارنیوز ـ دکتر علیرضا زالی افزود: در گروه سنی بالای ۸۰ سال در استان تهران و اکثر استان‌ها میزان واکسیناسیون به ۸۶ درصد رسیده و در گروه سنی بین ۷۰ تا ۸۰ سال این عدد به ۸۲ درصد رسیده است.

او ادامه داد: همچنن در گروه ۶۵ تا ۷۰ سال این عدد ۷۱ درصد است و در گروه ۶۰ تا ۶۵ سال هم ۵۹ درصد واکسن خود را دریافت کرده اند.

زالی اضافه کرد: واکسن کرونا تنها عاملی است که در حال حاضر می‌تواند میزان مرگ و میر، بستری در بخش‌های ویژه و ابتلای شدید را کاهش دهد.

وی گفت: هرگونه تاخیر در روند واکسیناسیون به خصوص در گروه سنی پرمخاطره و سالمندان بسیار مخاطره‌آفرین خواهد بود.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران از شهروندان تقاضا کرد که در صورت قرار گرفتن در اولویت تزریق واکسن، به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این روز‌های سخت کرونایی مردم حتما به تزریق واکسن اقدام کنند تا از خطر بیماری کاسته شود، اظهار داشت: تمام مطالعات بین‌المللی نشان می‌دهد با وجود شایع شدن گونه دلتا در بسیاری از کشور‌ها از جمله ایران، واکسن همچنان یک راهکار منطقی، سهل‌الوصول، کارا و سریع‌الاثر تلقی می‌شود.

زالی تاکید کرد: واکسیناسیون کرونا شرط لازم برای مبتلا نشدن به این بیماری است و شرط کافی، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است. به همین دلیل مردم باید این موارد را همچنان رعایت کنند. مردم همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و حضور نیافتن در تجمعات و مراسم را رعایت کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی