تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اعلام پیش فروش ۵ خودرو سایپا با شرایط ساده‌تر از فردا

پیش فروش خودرو سایپا از فردا با عرضه ۵ مدل خودرو آغاز می‌شود. در این مرحله از پیش فروش سایپا اعلام شده است که دیگر برخی محدودیت‌های گذشته در عرضه به صورت پیش فروش وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند فرایند راحت تری را در هنگام ثبت نام طی نمایند.

کد خبر: ۱۰۳۹۹۲
۰۹:۱۷ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

 پیش فروش ۵ خودرو سایپا

دیدارنیوز ـ در این مرحله از فروش، مشتریان از ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۴ ساعت می‌توانند به وبسایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنند و در هنگام ثبت نام، پیش پرداخت اعلام شده را بپردازند.

در این طرح فروش دیگر محدودیت‌های ثبت نام و مراسم قرعه کشی وجود ندارد و در هنگام ثبت اطلاعات، امکان واریز وجه برای خریداران فراهم است.

در طرح فروش محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۰ پنج مدل خودرو از جمله کوییک S، ساینا S، کوییک دنده ای، کوییک آر و وانت ۱۵۱ به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه می‌شوند.

زمان تحویل خودرو‌های این مرحله از پیش فروش سایپا دی ماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال ۱۴۰۱ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سید احمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
گول حرفهای سایپا رو نخورین الان چندین ماهه تکمیل وجه انجام دادم هنوز خودرو رو نتونستم بگیرم . حیفه پولتو بریزی اینا بخورن برو ایرانخودرو ثبت نام کن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
سایپا حقه باز و دروغگوه 5 ماهه از موعد تحویل ماشینم میگذره تا الان تحویل نداده و بهانه های مختلف میاره 17 ماهه پولم رو خورده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی