تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران

پدر کاراته کای عربستانی نسبت به داوری در دیدار فینال معترض است با این حال گفت که اشک شادی ریخته است و سجده شکر به جای آورده است.

کد خبر: ۱۰۳۹۸۵
۰۹:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

 کاراته کای عربستان

دیدارنیوز - سجاد گنج زاده کاراته‌کای وزن ۷۵+ کیلوگرم ایران به مدال طلای المپیک توکیو دست یافت.

 او در فینال و در حالی که با ضربه پای چپ طارق حمدی مبارز عربستانی بیهوش شده بود با دیسکالیفه شدن حریفش، قهرمان المپیک شد.
محمد حامدی، پدر طارق حامدی کاراته کای عربستانی در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت تاکید کرد که به پسرش افتخار می کند که توانست مدال نقره المپیک را به دست آورد.

او در واکنش به بازی فینال و شکست برابر حریفی از ایران گفت: در تمام نبردهای که طارق به میدان رفت برای او دعا کردم. باید اعتراف کنم که وقتی تلاش طارق را که می دیدم اشک شوق ریختم با این حال ناراحت شدم که نتوانست مدال طلا را کسب کند.

او ادامه داد: ما از ظلمی که داور در بازی فینال به طارق کرد ناراحت شدیم. حرکت طارق دفاع از خود بود و اصلا هجومی نبود با این حال سجده شکر به جای آوردم و گفتم حسبی الله و نعم الوکیل. طارق یک مدال تاریخی را از دست داد اما در آینده جبران خواهد کرد.

رسانه های عربستانی هم به شدت از داوری انتقاد کردند تا جایی که حتی پیام های اعتراضی زیادی که روی صفحه توییتر داور ترکیه ای گذاشتند باعث شد تا او صفحه خود را ببندد.

وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عربستان هم اعلام کردند که از طارق حامدی به عنوان یک قهرمان استقبال خواهند کرد و پاداش مدال طلا را به او خواهند داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی