تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

والیبال آرژانتین با شکست برزیل برنز گرفت

تیم ملی والیبال آرژانتین برزیل قدرتمند را به زانو درآورد و مدال برنز المپیک را به نام خود کرد.

کد خبر: ۱۰۳۸۶۰
۱۲:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

والیبال آرژانتین با شکست برزیل برنز گرفت

دیدارنیوز - دیدار رده بندی بازی های والیبال المپیک در بخش مردان پیگیری شد که تیم ملی والیبال آرژانتین به مصاف برزیل رفت. آرژانتین که با صعود به جمع چهار تیم برتر المپیک موفق شده بود شگفتی سازی کند، توانست برزیل قدرتمند را در دیدار رده بندی شکست دهد تا عنوان سومی این رقابت ها را به نام خود کند.

آرژانتین در یک بازی زیبا با نتیجه ۳ بر ۲ برزیل مدعی را شکست داد تا مدال برنز المپیک را به گردن بیاویزد. این دیدار در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۰ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ به سود آرژانتین پایان یافت.

در ست آخر این دیدار درحالی که آرژانتین از برزیل پیش بود، تیم ملی والیبال آرژانتین نتواسنت اختلاف خود را حفظ کند و برزیل نتیجه را برابر ۱۲ کرد. با اشتباه بازیکنان برزیل، آرژانتین توانست این ست و بازی را به نام خود کند.

در پایان این ست، بازیکنان برزیل تیم ملی والیبال آرژانتین را تشویق کرده و آرژانتینی ها با گریه به استقبال مدال برنز رفتند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در این رقابت ها عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشت و توانست عنوان تیم شگفتی ساز این رقابت ها را به نام خود کند.

برزیل مقابل روسیه و آرژانتین مقابل فرانسه شکست خوردند تا دو تیم آرژانتین و برزیل برای کسب مدال نقره با یک دیگر به رقابت بپردازند. 

در فینال المپیک فرانسه  از ساعت ۱۶:۴۵ به وقت ایران به مصاف روسیه می رود تا تکلیف قهرمان این رقابت ها مشخص شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی