تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

چمران: حناچی تا انتصاب شهردار جدید، مدیر شهر است

رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که در نخستین جلسه اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران اقدام‌های لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۰۳۸۴۵
۱۱:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

حناچی مدیر شهر تا انتصاب شهردار جدید

دیدارنیوز ـ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح نمایشگاه عطر سیب در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین جلسه اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران اقدام‌های لازم صورت خواهد گرفت. تا زمان رسمیت یافتن تمامی این اقدامات، حناچی به عنوان شهردار تهران به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: شهردار جدید مشخص است و در جلسه نخست و علنی شورای شهر به طور رسمی انتخاب و معرفی می‌شود.

مهدی چمران همچنین در آیین بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب و مراسم اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین (ع) - شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰- گفت: شیعه با نام و یاد حسین (ع) زنده است و در طول تاریخ شیعه و شهادت‌ها است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به جمله «ما ملت امام حسینیم» از شهید سلیمانی افزود: خرسندیم که آغاز روز‌های کار در شورا با نام و یاد امام حسین (ع) گره خورده و امیدواریم با این طلیعه بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و مکتب مان باشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران؛ پرویز سروری، سید جعفر تشکری هاشمی، حجت الاسلام سید محمد آقا میری، مهدی پیرهادی، مهدی اقراریان و سوده نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهردار تهران و علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ حضور داشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهردار تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی