تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ماجرای پورشه‌های توقیف شده در بندر نوشهر چیست؟

ناظر گمرکات استان مازندران گفت: ۳۱ دستگاه خودروی پورشه که ثبت سفارش آن‌ها قانونی نبوده وارد بندر شده بود که طبق دستور مقام قضایی توقیف شدند.

کد خبر: ۱۰۳۸۴۴
۱۱:۳۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

ماجرای پورشه‌های توقیف شده

دیدارنیوز ـ به نقل از گمرک ایران، علی یوسفی منش افزود: ورود کالا‌های لوکس و خودرو‌های با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و مصوبه‌های ابلاغ شده ممنوع است. علاوه بر ۳۱ دستگاه خودروی پورشه تعداد دیگری خودرو نیز در بندر نوشهر توقیف هستند و با توجه به آخرین دستور قابلیت ترخیص را از گمرکات ندارند.

وی ادامه داد: تعدادی از این خودرو‌ها ضوابط فنی مورد نظر سازمان استاندارد را ندارند و قابل ترخیص نیست و سازمان استاندارد در این خصوص تعیین کننده است.

یوسفی منش در خصوص آخرین وضعیت پورشه‌های توقیف شده در بندر نوشهر گفت: ۳۱ دستگاه خودروی پورشه که ثبت سفارش آن‌ها قانونی نبوده وارد بندر شده بود که طبق دستور مقام قضائی توقیف شدند.

ناظر گمرکات مازندران با بیان اینکه پرونده قاچاق کالا برای این خودرو‌ها تنظیم شده است، افزود: پرونده واردات این پورشه‌ها در محاکم قضائی است و هنوز حکمی برای آن صادر نشده است.

برچسب ها: گمرک ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی