تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نبیه بری: وحدت و مقاومت تنها راه مقابله با اسرائیل است

رئیس پارلمان لبنان به رخدادهای اخیر در مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۰۳۸۱۲
۰۹:۴۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نبیه بری:

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر بیانیه‌های محکومیت مانع رژیم اسرائیل و نهادهای امنیتی، سیاسی و نظامی آن می‌شد و افسار تجاوزاتش را می‌کشید فلسطین بعد از چند روز از اشغال آن آزاد شده بود و اسرائیل جرأت ارتکاب جنایت‌ها در قانا و المنصوری و قبل از آن در دیریاسین و بحرالبقر را پیدا نمی‌کرد.

وی افزود: اگر محکومیت فایده داشت رژیم اسرائیل یک روز هم به تجاوز به حاکمیت لبنان و اشغال بخش‌های وسیعی از آن با لشگرکشی‌های زمینی، هوایی و دریایی از سال ۱۹۷۸ و ۱۹۸۲ و ۱۹۹۳ و ۱۹۹۶ و ۲۰۰۶ نمی‌افتاد.

بری گفت: تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان نشان دهنده ماهیت این رژیم است که برپایه تجاوز بنا شده و در برابر زبان محکومیت تسلیم نمی‌شود و تنها یک زبان را می‌فهمد و آن زبان وحدت و مقاومت است که با آن سرزمینمان را آزاد کردیم و از لبنان حمایت می‌کنیم. موضع بدیهی و پاسخ ملی سریع علیه این تجاوزات این است که افراد ذیربط در امور دولتی اقدام ملی صادقانه‌ای را با مقاومت در برابر منافع شخصی و سهمیه‌های کینه توزانه طایفه‌ای اتخاذ کنند تا از این طریق راه را به روی خلأ در نهادهای کشور از جمله قوه مجریه ببندد. اگر وضعیتی که لبنان این یک و نیم سال داشته همین گونه ادامه یابد باعث می‌شود اسرائیل تجاوزات بیشتری به لبنان و جنوب آن انجام دهد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لبنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی