تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نوش‌آبادی: کابینه سیزدهم خود را وقف کشور کند

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشکیل کابینه قدرتمند و دارای روحیه جهادی و عملگرای انقلابی گفت: کابینه سیزدهم باید متشکل از افرادی باشد که خود را وقف کشور کند و با هماهنگی و انسجام شرایط را به نفع مردم تغییر دهند.

کد خبر: ۱۰۳۷۹۶
۰۸:۵۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

نوش‌آبادی: کابینه سیزدهم خود را وقف کشور کند

دیدارنیوز - حسین نوش‌آبادی اظهار کرد: آقای رئیسی پیش از این عنوان کرده که به برنامه‌هایش پایبند خواهد بود، انتظار می‌رود شاهد تشکیل کابینه قدرتمند با برنامه و روحیه جهادی و عملگرای انقلابی باشیم تا بتواند شرایط را به نفع مردم تغییر دهد. برای رسیدن به این هدف باید افراد توانمند در کابینه انتخاب شوند.

وی ادامه داد: دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است، نباید به کسانی اعتماد کرد که تجربه کافی ندارند. شرایط اقتصادی کشور به افراد با برنامه، متعهد و با صلاحیت و کفایت نیاز دارد، کسانی که برای برون رفت از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی برنامه داشته باشند و بدانند چگونه می‌خواهند مشکلاتی همچون وضعیت اقتصادی و تورم را ساماندهی کنند، این موضوع احتیاج به کابینه قدرتمند، با تجربه و شایسته دارد که خود را وقف کشور کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت آینده باید قوی، هماهنگ، منسجم و با روحیه انقلابی باشد تا بتواند شرایط را به نفع مردم تغییر دهد، توقع مردم از دولت جدید بسیار زیاد است، در این راه باید سایر بخش‌ها همچون مجلس شورای اسلامی هم با دولت همکاری کند. مجلس ضمن انجام نقش‌های نظارتی و تقنینی‌اش می‌تواند به دولت کمک کند. قوه قضاییه و سایر بخش‌ها هم باید وارد شوند تا مشکلات و بحران‌ها را پشت سر بگذاریم.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه شخصی آقای رئیسی و حضورشان در قوای مختلف به ویژه قوه قضاییه اعتقادم بر آن است که مساله‌ی مبارزه با فساد و مقابله با مظاهر فساد در بخش‌های مختلف را دنبال می‌کنند تا گلوگاه‌های فساد را بسته و جلوی مجاری فساد را بگیرند تا دیگر کسی در دولت و بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جرأت سوء استفاده و بهره‌برداری شخصی و جناحی را نداشته باشد. باید منافع شخصی و جناحی کنار گذاشته و به منافع و مسائل مردم توجه شود.

وی در پایان گفت: افرادی باید در کابینه سیزدهم حضور داشته باشند که دنبال باند بازی و جریان حزبی نباشند که این تضمینی برای کارآمدی دولت خواهد بود. دولت کارآمد در سایه دور شدن از تخلفات مادی و گرایشات سیاسی است و این تضمینی برای موفقیت‌اش خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی