تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

احتمال بازگشت هافبک مورد علاقه منصوریان به استقلال

هافبک سابق استقلال می‌تواند یکی از گزینه‌های تقویت این تیم باشد.

کد خبر: ۱۰۳۷۵۴
۱۳:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

احتمال بازگشت هافبک مورد علاقه منصوریان به استقلال

دیدارنیوز -  استقلال در تابستان ۱۴۰۰ بازار نقل و انتقالات حساسی را در پیش خواهد داشت و بر اساس خواسته‌های فرهاد مجیدی باید حداقل ۳ بازیکن به این تیم اضافه شوند. یکی از پست‌هایی که در استقلال نیاز به تقویت دارد خط هافبک این تیم است. جایی که نیاز به یک هافبک میانی تخصصی با قابلیت بازیسازی احساس می‌شود.

آبی‌ها در سال‌های اخیر ستارگانی، چون مجتبی جباری، سرور جپاروف، امید ابراهیمی و علی کریمی را در ترکیب داشته اند و خیالشان بابت خط هافبک راحت بوده است، اما در یکی دو فصل اخیر استقلال هافبک با چنین مشخصاتی در اختیار نداشته و این تیم شاید برای جذب یک بازیکن سابق خود اقدام نماید.

مجتبی حقدوست هافبک ۲۵ ساله ذوب‌آهن که یک فصل در استقلال منصوریان حضور داشت و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت، حالا می‌تواند یکی از گزینه‌های فرهاد مجیدی برای خط هافبک استقلال باشد. حقدوست در تیم بحران زده ذوب‌آهن بازی‌های خوبی در پست هافبک میانی و هجومی به نمایش گذاشت.

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی