تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال ۲ ـ گل‌گهر ۱؛ آبی‌ها در آستانه هشتمین قهرمانی جام حذفی

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران امشب دو بازی برگزار می‌شود که در بازی اول استقلال میزبان گل‌گهر سیرجان است. برخورد فرهاد مجیدی و قلعه‌نویی نکته جذاب مسابقه است.

کد خبر: ۱۰۳۶۲۸
۲۰:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

استقلال گل‌گهر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: آبی های تهران پس از کسب رتبه سوم لیگ برتر، تنها در جام حذفی شانس قهرمانی دارند. به هر حال قهرمانی در جام حذفی و برگزاری دربی احتمالی در سوپرجام، می تواند باعث خرسندی هواداران استقلال شود.

در سمت مقابل نیز امیر قلعه نویی که در این فصل با گل گهر نتایج قابل قبولی گرفت، رویای بزرگی در سر دارد. او می خواهد در نخستین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی، آنها را به قهرمانی جام حذفی رسانده و کسب سهمیه آسیایی گل گهر را قطعی کند. اتفاق بزرگی که در صورت رخ دادن، به اعتبار قلعه نویی در فوتبال ایران خواهد افزود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی و یونس شاکری

دقیقه 1: بازی تازه شروع شده بود که خطای علیرضا علیزاده روی بازیکن استقلال باعث شد داور بازی به این بازیکن کارت زرد نشان دهد. امیر قلعه نویی نیز در اعتراض به واکنش داور، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 14: حرکت خوب مهدی قایدی در گوشه محوطه و پاس در عرض او به محمد نادری رسید که ضربه بغل پای این بازیکن را علیرضا آرتا از روی خط دروازه برگشت داد تا بزرگترین شانس استقلال برای گلزنی از دست برود.

دقیقه 25: یک پاس در عمق خوب از بازیکن گل گهر به امین پورعلی رسید و در حالیکه حسینی از دروازه بیرون آمده بود، بازیکن سیرجانی ها قصد داشت با ضربه ای چیپ توپ را از بالای سر حسینی عبور دهد که گلر استقلال به خوبی این ضربه را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 42: گل‌گهر با ارسال از چپ روی دروازه استقلال خطر ایجاد کرد اما ضربه سر یونس باهنر به بیرون رفت. تا پیش از این لحظه، بازی برای دقایقی از افت و خیز مناسبی برخوردار نبود. 

گل اول گل‌گهر: ضربه کاشته سعید صادقی در دقیقه 47 با مشت حسینی به زمین برگشت و در ریباند امین پورعلی توپ را به گل تبدیل کرد.

نیمه دوم

دقیقه 48: پاس مسعود ریگی به محمد دانشگر و شوت محکم این بازیکن را بشاگردی سنگربان گل گهر به خوبی دفاع کرد و سهرابیان نیز در ادامه توپ را دور کرد.

گل اول استقلال: در دقیقه 74 برخورد توپ به دست یونس شاکری بازیکن تیم گل‌گهر از سوی داور خطای هند تشخیص داده شد و نقطه پنالتی را نشان داد. وریا غفوری ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 80: پاس فرشید اسماعیلی به سبحان خاقانی با خطای زکی‌پور مدافع گل‌گهر همراه شد و باز هم داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل دوم استقلال: ضربه پنالتی دوم را دوباره وریا غفوری زد و این بار هم بشاگردی را با ضربه به وسط دروازه مغلوب کرد تا در دقیقه 81 بازی به سود استقلال شود.

دقیقه 84: در غفلت خط دفاع استقلال چیزی نمانده بود گل‌گهر به گل برسد که حسینی توپ را از آن خود کرد. 

دقیقه 88: با اضافه شدن گادوین منشا به خط حمله گل‌گهر، تحرک بیشتری در این تیم به وجود آمده است. استقلال هم در دقایق پایانی بیشتر دفاع می‌کند.

دقیقه 90: پاس کم جان قایدی به عمق دفاع گل‌گهر یک فرصت خوب در ضدحمله را از استقلال گرفت.

دقیقه 1+90: باز هم حسینی با یک دفع توپ عالی فرصت گلزنی را از گل‌گهر گرفت. 

دقیقه 3+90: ضربه کرنر گل‌گهر بعد از یکی دو بار رفت و برگشت روی دروازه استقلال آمد و حسینی توپ را گرفت. لحظاتی بعد هم دروازه‌بان استقلال کارت زرد گرفت تا بازی فینال را از دست بدهد.

دقیقه 5+90: خطای رضاوند روی برزای یک کاشته به نفع گل‌گهر ایجاد کرد و توپ بعد از چند رفت و آمد باز هم نصیب حسینی شد. این آخرین فرصت بازی بود.

استقلال ۲ ـ گل‌گهر ۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی