تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیرات برد الکترونیک یکی از رشته‌های مهم فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود. صاحبان این مهارت از اقبال زیادی در بازار کار برخوردارند. مطلب زیر به معرفی مجتمع آموزشی فنون برق اختصاص دارد که یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی است.

کد خبر: ۱۰۳۵۷۷
۱۵:۰۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

دیدارنیوز: مجتمع آموزشی فنون برق از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات برد الکترونیک و دیگر دوره های فنی حرفه ای است. این مجموعه با سالها سابقه در زمینه برگزاری دوره های فنی حرفه ای و با هدف تربیت نیروی متخصص و حرفه ای دوره های آموزشی خود را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه فنون برق به صورت عملی و در کارگاه های مجهز برگزار شده و طی آن صفر تا صد تعمیرات انواع بردهای الکترونیک صنعتی و اینورتردار، برد لوازم خانگی، برد لوازم ورزشی و بسیاری از دیگر بردهای الکترونیکی آموزش داده می شود. شیوه آموزش در این دوره به صورتی است که کارآموزان از فرصت کافی برای تمرین و رفع اشکال بهره مند بوده و می توانند زیر نظر استاد دوره کلیه سرفصل ها و مفاهیم آموزشی را تمرین و رفع اشکال نمایند.

در دوره تعمیرات برد الکترونیکی چه مهارت هایی یاد می گیرید؟

در این دوره همانطور که اشاره شد کلیه مفاهیم لازم برای تعمیر انواع بردهای الکترونیکی به شما آموزش داده می شود. برخی از مهم ترین سرفصل های دوره برد در آموزشگاه فنون برق عبارتند از:

  • آموزش الکترونیک پایه
  • معرفی قطعات برد الکترونیکی و نقش هر یک از آن‌ها
  • آموزش نحوه تست با مولتی متر
  • آموزش قطعه برداری
  • تشریح کامل عملکرد UPS
  • آموزش عیب یابی درایور‌های تک فاز و سه فاز
  • تشریح کامل ترانس‌های جریان
  • تشریح مدارات اسیلاتوری
  • آموزش کلی و جامع عیب یابی دستگاه‌های جوش وبرش اینورتری
  • آموزش عیب یابی قطعات صنعتی، قدرت و پیدا کردن نشتی قطعات
  • تشریح و عیب یابی مدارات رکتیفایر و یکسو کننده‌های صنعتی و مدارات آن
  • عیب یابی قطعات مختلف روی برد
  • آموزش لحیم کاری

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

بازار کار و آینده تعمیرات برد الکترونیکی چگونه است؟

امروزه برد‌های الکترونیک نقش مهمی در تمامی لوازم برقی و الکترونیک داشته و بروز مشکل در آن‌ها مشکلات بسیاری را در عملکرد صحیح این لوازم ایجاد می‌کند. ساخت برد‌های الکترونیک بسیار پیچیده و حساس بوده و این موضوع کار عیب یابی و تعمیرات آن‌ها را بسیار پیچیده کرده است. تخصصی بودن کار تعمیرات برد همچنین اهمیت آن در نقش و کارکرد صحیح لوازم الکترونیکی باعث شده تا این شغل از بازار کار و آینده شغلی بسیار عالی بهره‌مند باشد. به طوری که متخصصان حرفه‌ای این رشته امروزه از درآمد بسیار بالایی بهره‌مند هستند.

میزان درآمد تعمیرات برد الکترونیک چقدر است؟

تخصصی بودن کار تعمیرات برد و کمبود نیروی متخصص و حرفه‌ای در این رشته باعث شده تا متخصصان تعمیرات برد الکترونیک از درآمد بالایی برخوردار باشند. ممکن است در ابتدای ورود به بازار کار این حرفه درآمد بالایی نداشته باشید، اما با گذشت زمان و کسب دانش و تجربه بیشتر در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به درآمد بالایی برسید. به طور متوسط می‌توان درآمد ۷ تا ۲۰ میلیون تومانی را برای متخصصان حرفه‌ای این رشته متصور شد.

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

چرا باید دوره تعمیرات برد الکترونیکی را در آموزشگاه فنون برق سپری کنیم؟

بازار کار و آینده شغلی عالی این حرفه باعث شده تا آموزشگاه‌های بسیاری اقدام به برگزاری این دوره نمایند. اما کیفیت و شیوه آموزش در تمامی این مراکز یکسان نبوده و در برخی از این مراکز آموزش تنها به صورت تئوری بوده و کارآموزان فرصتی برای کار و تمرین عملی نخواهند داشت.

از آنجایی که برای یادگیری مهارت‌های این حرفه حتما بایستی به تمرین وتکرار بسیار بپردازید بنابراین عملی بودن شیوه آموزش یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت. در آموزشگاه فنون برق دوره‌های برد به صورت عملی برگزار شده و کارآموزان می‌توانند به صورت عملی بر روی برد‌ها کار کرده و رفع اشکال نمایند.

  • آموزش صفر تا صد تعمیرات برد الکترونیک
  • کامل بودن سرفصل‌های آموزشی
  • آموزش توسط اساتید با تجربه و متخصص
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای
  • پشتیبانی پس از پایان دوره آموزشی
  • امکان تجدید دوره رایگان

برخی از دیگر ویژگی‌های دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه است که این مجتمع فنی را در مقایسه با دیگر آموزشگاه‌ها متمایز نموده است.

همچنین در این مرکز آموزش علاوه بر دوره‌های برد کلاس‌های آموزشی متعدد دیگری در دپارتمان‌های گوناگون نصب و تعمیرات، مکانیک خودرو، جوشکاری، تعمیرات و تاسیسات برگزار می‌شود. در ادامه با برخی از دیگر آموزشگاه‌ها در این مرکز آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دیگر دوره‌های عالی و آینده دار در این آموزشگاه است که به صورت عملی و کاملا تخصصی به آموزش صفر تا صد مفاهیم تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه‌ای می‌پردازد. کلیه افراد علاقه‌مند به تعمیرات این دستگاه هوشمند و کسانی که قصد ورود به بازار کار این رشته را دارند می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

آموزش عیب یابی و تعمیرات انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در مدل‌های جدید و قدیمی برند‌های گوناگون موبایل‌های اندروید و آیفون، همچنین طریقه تعویض انواع قطعات موبایل، کار با ابزار‌ها و باکس‌های تعمیرات موبایل از جمله مباحثی است که در دوره‌های موبایل آموزش داده می‌شود.

آموزش تعمیرات ایسیو

یکی از دیگر دوره‌های بسیار عالی و آینده دار در این آموزشگاه، دوره آموزش تعمیرات ecu می‌باشد. این دوره از کلاس‌های آموزشی پرطرفدار در دپارتمان خودرو بوده و به آموزش صفر تا صد ایسیو در انواع خودرو‌ها می‌پردارد. کلاس ایسیو در این مرکز توسط اساتید حرفه‌ای برگزار شده و کارآموزان طی دوره می‌توانند به صورت عملی بر روی ایسیو خودرو‌ها کار کرده و به تمرین و رفع اشکال بپردازند. اگر از علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی مرتبط با خودرو هستید و می‌خواهید در این زمینه مشغول فعالیت شوید این حرفه از جمله مشاغلی است که بازار کار بسیار عالی دارد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یکی از دیگر دوره‌های بسیار عالی و تخصصی در این آموزشگاه که از بازار کار بسیار عالی برخوردار بوده و متخصصان آن از درآمد بالایی بهره‌مند هستند دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. این دوره همانند سایر دوره‌ها به صورت عملی برگزار شده و به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و دیگر لوازم خانگی می‌پردازد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش برق ساختمان، آموزش مکانیک خودرو، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی برخی از ده‌ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه‌ای می‌باشد.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی