تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشته شدن ۸ نفر در کشور براثر سیل و صاعقه/ امدادرسانی به ۱۰ هزار نفر در حوادث جوی اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان در ۲۰ استان در حوادث جوی روز‌های اخیر خبر داد.

کد خبر: ۱۰۳۵۲۴
۱۲:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

 ۸ کشته براثر سیل و صاعقه

دیدارنیوز ـ مهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص امدادرسانی در حوادث جوی گفت: ۶۱ شهرستان در ۲۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گلستان، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان، مازندران، هرمزگان، یزد و کردستان در این مدت متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: همچنین به ۱۰ هزار و ۵۴۷ نفر از شهروندان امدادرسانی و هزار و ۱۴۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین در این حوادث جوی ۵۸ نفر از گرفتارشدگان به مناطق امن منتقل شدند. متاسفانه در این حوادث ۷ نفر از شهروندان بر اثر وقوع سیل و یک نفر نیز بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست دادند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هزار و ۲۰۷ نفر نیروی جمعیت هلال احمر در قالب ۳۰۸ تیم عملیاتی اقدام به امدادرسانی کردند و ۲۵۰ دستگاه چادر، ۴ هزار و ۷۹۵ تخته پتو، هزار و ۶۰۸ تخته موکت، ۷۸۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی، ۸۳۹ بسته غذایی، ۱۱ هزار و ۲۲ قوطی کنسرو، ۲ تن برنج، ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم قند و شکر، ۸۱۴ کیلوگرم روغن و ۹۵۴ کیلوگرم حبوبات بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

ولی پور در خصوص مهم‌ترین زمین‌لرزه‌های رخ داده در تاریخ ۸ تا ۱۱ مرداد گفت: در این مدت ۱۷ زمین‌لرزه با قدرت ۲.۸ تا ۳.۷ ریشتر در استان کرمانشاه و شهر خانقین عراق که در نزدیکی مرز‌های ایران قرار دارد، به وقوع پیوست و همچنین در تاریخ ۸ مرداد زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر مرز استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که خوشبختانه خسارتی در پی نداشتند.

برچسب ها: سیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی