تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عون در آستانه سالروز انفجار بندر بیروت: حقیقت روشن می‌شود و گناهکاران مجازات می‌شوند

میشل عون در سخنرانی خطاب به لبنانی‌ها در آستانه چهارم اوت و اولین سالگرد انفجار بندر بیروت به روح تمام کشته‌های این فاجعه عظیم درود فرستاد و با زخمی‌ها و متضرران و کسانی که عزیزی و یا منزلی و اموالی را در این حادثه از دست دادند، همدردی کرد.

کد خبر: ۱۰۳۴۵۴
۰۹:۱۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

عون

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان اظهار کرد: من مقابل پایداری ملت که تمام مصیبت‌ها در مقابل آنها جمع شده خم می‌شوم و سر تعظیم فرود می‌آورم.
او اشاره کرد: از صمیم قلبم به پایتخت محبوب‌مان بیروت می‌گویم حقیقت روشن خواهد شد و هر گناهکاری جزایش را خواهد دید و بار دیگر بلند خواهی شد. 

رئیس‌جمهوری لبنان اشاره کرد، در چهارم اوت سال گذشته بیروت پاره شد و قلب‌های بسیاری شکسته شد افراد بیگناهی از دست رفتند که اگر این همه روی هم انباشته شدن اهمال‌کاری‌ها، بی‌مسؤولیتی‌های بسیاری طی سال‌ها و در سطوح مختلف صورت نمی‌گرفت آنها از دست نمی‌رفتند. مسؤولان می‌توانستند خطر موادی که منجر به این فاجعه شد برطرف کنند.

عون تاکید کرد، او دردهای خانواده‌ها و دوستانی که عزیزان‌شان را در انفجار از دست دادند، درک می‌کند و خودش را از کسانی می‌داند که عزیزترین‌شان را در آن روز از دست دادند.

او اضافه کرد: من خشم به حق مردم را درک می‌کنم. خشمی که روزهای سخت آن را دوچندان کرده است. اگر با گفته و عمل احساس نمی‌کنند اما از طریق تدابیر عملی مواخذه آغاز شده است و محاکمه‌های مقصران در انفجار انجام خواهد شد. 
عون تاکید کرد، با نخست‌وزیر مکلف طبق قانون اساسی برای برداشتن تمام موانع تشکیل دولت نجات بخش تلاش خواهد کرد.

او تصریح کرد: با خانواده‌های شهدا عهد می‌بندم خون‌هایی که ریخته شده هدر نخواهند شد و واقعیت مشخص خواهد شد و مسؤولان این فاجعه قصاص عادلانه‌ای دریافت خواهند کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: میشل عون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی