تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سید جلال و تصمیم غیرمنتظره؛ ملوان، سکوی خداحافظی کاپیتان!

شنیده شده سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از پایان قراردادش با سرخ های پایتخت قصد دارد فوتبالش را در ملوان بندر انزلی تیم نخست خود به پایان برساند.

کد خبر: ۱۰۳۴۴۱
۲۳:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

سید جلال خداحافظی پرسپولیس

 

دیدارنیوز: شاید کاپیتان پرسپولیس برای پایان فوتبالش تصمیمی بگیرد که تمام اهالی فوتبال را سورپرایز کند.

بدون اغراق سید جلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، بازیکنی که در طول دوران فوتبالش در سه تیم سایپا، سپاهان و پرسپولیس در مجموع ۹ قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و به رکوردی رسیده که بعید است حالا حالاها کسی به آن دست پیدا کند.

او در تیم ملی هم نمایش درخشانی داشته و اگر تصمیم عجیب کارلوس کی روش نبود او می توانست در جام جهانی ۲۰۱۸ دومین حضور در این رقابت ها را تجربه کند.

اما سیدجلال که امروز پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر محسوب می شود، فوتبالش را از ملوان آغاز کرده و هرگز تعصب خود به این تیم را پنهان نکرده است، شاید به همین دلیل هم باشد که این شایعه به راه افتاده که او قرار است در تیمی از فوتبال خداحافظی کند که از آن به این رشته ورزشی معرفی شد.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است سید جلال یک فصل دیگر با پرسپولیس تهران قرارداد دارد و مشخص نیست آیا او فصل بعد پیراهن ملوان را برتن می کند یا این اتفاق دو فصل دیگر رخ داده و بعد از آن سیدجلال از فوتبال خداحافظی می کند.

هرچه هست دوستان سیدجلال هم تایید می کنند او پس از پایان قراردادش با پرسپولیس، با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تاج دو ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
3
0
شید جلال، داداش نلو
واشتا پیش لنگیها
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی